Studiu de caz, in avans


Ce stiam deja: ca dupa casatorie nu e bine sa stai cu parintii, indiferent de cate camere sunt in casa, doar daca chiar nu exita posibilitati materiale pentru alta varianta.

Ce mi-am dat seama acuma: chiar daca exista posibilitati materiale pentru o garsoniera, trebuie facute economii cel putin pentru un apartament cu 2 camere.

De ce spun asta? Pentru sanatatea mintala si rezistenta casniciei. Acuma e drept ca nu vorbesc din experienta proprie dar, din observatii, auzite si sfaturi am ajuns la aceste concluzii.

Traieste la parterul blocului o familie tanara. Prin parter insemnand o uscatorie-jumate transformata in garsoniera. De obicei cand trec seara pe acolo, trebuie sa existe o cearta, o disputa, o altercatie. 'Parerea mea'... nu mai bine ar mai fi o camera in care el sa se retraga si sa se linisteasca, in timp ce ea sparge vase? Nu ar fi mai benefic armoniei familiale sa existe un pic de spatiu? Bineinteles ca ar mai fi si posibilitatea ca unul sa iasa la plimbare, dar din nou prea mare distantare strica, si nu ne dorim sa cadem dintr-o extrema in alta.

Inca nu am ajuns la momentul in care sa fiu pus in fata deciziei, noroc ca sunt preventiv si strang date, ma documentez din timp, sa fiu sigur ca imi iese din prima.

Desigur ca scriu urmatoarele cuvinte degeaba, dar incercarea moarte n-are... Pareri?!?!

0 comments:

Post a Comment