Iar spre Cluj

Normal. Ca in celelalte directii nu prea este nimic interesant de vazut/facut. Ok, paduri sunt cam peste tot, dar si niste dealuri, si niste imitatii de munti, si o apa curgatoare de preferinta, cam numai in directia aceasta gasim.

Nu e plictisitor, dar nu e pentru toata lumea. Nu stiu cata lume se ia si merge asa la plimbare doar de dragul de a nu sta acasa, nu cu scopul de a ramane peste weekend undeva. Normal, ne-am putea schimba si stilul, si sa dezvoltam aceste plimbari sporadice in iesiri planificate, cu cortul sau la pensiuni... ar fi o chestie...
Oricum, sambata am facut plimbarea spre Valea Draganului, cu gandul sa mergem roata, sa vedem cum e si pe acolo, dar evident ca nu am mai ajuns chiar acolo. Am luat-o in schimb spre barajul Lesu, deoarece ultima data cand am fost la Coada, nu am apucat sa facem poze la baraj, si am zis ca nu e niciodata prea tarziu sa recuperam timpul pierdut.

La Piatra Craiului ne-am oprit ca de obicei, sa mai mancam cate ceva, dar de data asta, am prins si un apus de soare destul de frumos, si am mai mancat mure, cum nu am facut-o de mult (de vreo 2 saptamani).

A, si era sa uit (ca doar nu trebuie sa fie o poveste cronologica), ca am trecut iar pe langa Lacul fara fund... da! ce sa zic. Dar de data asta ne-am oprit sa il admiram. Nu mica ne-a fost mirarea, insa, cand apa lina a 'baltii' ne-a permis cu usurinta sa admiram... ce anume... evident, fundul lacului. Asadar... ca si cu multe alte lucruri, doar numele e de el! O fi si asta un soi de publicitate...


Si ca sa fie tacamul complet, ne-am convins ca mai tot timpul anului gasim branduse, totul depinde doar de unde le cauti... inspre Cluj!
A fost o sambata reusita, nu?

1 comments:

Anonymous said...

"Iar spre Cluj. Normal. Ca in celelalte directii nu prea este nimic interesant de vazut/facut"

Da, zona respectiva e de o frumusete rara, dar chiar in alte directii din Oradea nu mai e nimic asa fain??? Io chiar ma gandeam la o excursie in zona Maramuresului, ca am auzit ca e super si acolo, iar maramuresenii oameni faini...

Post a Comment