Sa-l sunam pe Florin Bamboocha!


Voi ce ati face daca ati gasi un telefon mobil in baie la Lotus, vineri seara pe la ora 8?
Variante de raspuns:
a) ati scoate cartela, ati taia magarusul de la purtator sa ingropati orice dovezi incriminatoare si vi l-ati insusi;
b) v-ati lepada de orice responsabilitate si l-ati lasa acolo;
c) l-ati suna pe Florin Bamboocha sa vedeti al cui e telefonul si sa il restituiti.

Eu nu stiu, nu ma descurc cu teste grile ipotetice... vreau sa fiu pus in situatia respectiva, si apoi mai vedem. Dar sa facem o scurta analiza.

Traind in capitalism, sunt individualist si daca tot nu afla nimeni nimic, de ce sa nu ma fac cu un telefon, nu? Gresit! Depinde de telefon, iar cum nu sunt fan Nokia, nici pe gratis, nu ma satisface aceasta varianta.

A doua cale... ce ma intereseaza daca o bezmetica crescuta in puf si-a uitat telefonul si mai mult, ca nu a invatat pana la o anumita varsta ce inseamna simtul proprietatii. Una, doua intamplari de genul si nu le mai uita. Sau ii cumpara taticul altul si se trece ce vederea. Nici varianta asta nu imi place... nu-mi iese nimic la faza asta.

Ultima varianta e cea cu coloana vertebrala, care prinde forta, indreapta spatele, trimite un impuls spre degete, si formeaza numarul lui Florin Bamboocha, care vine, ia telefonul, scapa un multumesc printre dinti si fuge. Si la faza asta ce-mi iese? Tot nimic. Nici macar o strangere de mana.

Sa fi fost eu in situatia asta, chiar nu-mi pica nimic, din nici un punct de vedere. (eventual ma sfortam sa vand telefonul daca tot nu mi-l place, dar nu stiu daca merita efortul).

Bun, gata cu caterinca.

Coloana aia vertebrala nu e molipsitoare, fie o ai, fi nu. Si mai e strans legata de un acel ceva numit constiinta care te lasa sau nu sa dormi noaptea. Daca la lucruri mici de genul, cand nu te afecteaza cu nimic rezultatul, nu actionezi cum trebuie, ce te faci in situatii mai mari? De ce sa nu faci o fapta buna cand nu te costa nimic? De ce sa nu dai dovada de bun simt, iar pe principiul 'what comes around goes around' sa te poti astepta data viitoare ca si altcineva sa o faca si pentru tine?

Si in caz ca am uitat aseara, bravo, Ioana, pentru ca nu ai ezitat nici o secunda sa dai telefonul inapoi.

1 comments:

Anonymous said...

Who in the name of The Lord is Florin Bamboocha????

:)

Post a Comment