Adevarul e ca nu prea am mare tangenta cu sportul in general, dar relatia mea cu fotbalul e de-a dreptul compromisa.

Oi fi avand sechele din copilarie, sau poate faptul ca nici din fata portii nu dau gol ma descumpaneste. Dar nu trebuie sa fii bun la ceva ca sa iti placa. Asadar chiar nu ma inteleg.

Insa e la fel de adevarat ca nu am fost pana acum la un meci interesant (din cate am inteles de la cunoscatori in Romania mai rar asa ceva)... experienta mea fotbalistica de pana in prezent se rezuma la prietenul meu televizorul, care oricat de frumos reda imaginea, nu poate sa redea atmosfera.

Pe stadion e parca un pic altfel senzatia. Cu toate ca ma surprindeam privind prin multime, sau admirand galeria si facand poze, atentia mea a fost totusi oarecum stimulata. Daca in fata televizorului am efectiv o capacitate de concentrare similara cu a unui copil, pe teren m-am comportat onorabil.

Meciul cu pricina a fost U Cluj - Rapid, scor final 1-2. Drept e ca Rapidul a castigat din cauza unui autogol, si a cam plouat, si stadionul era cam in paragina, si nu am stat pe scaun (pentru ca baltea apa) dar neavand un termen de comparatie, sa zicem ca a fost OK.

In fine, nu pot sa afirm cu tarie ca sunt fanul vreunei echipe, dar daca e sa tin cu cineva, hai sa zicem ca e Rapidul. Fara vreo motivatie anume, dar il prefer oricand Stelei sau lui Dinamo. Nu cunosc nume de jucatori si daca nu e Lucescu nu pot sa il retin pe antrenor. Iar daca asta ma face cel mai penibil spectator de fotbal, asa sa fie, macar o recunosc.

1 comments:

Anonymous said...

Noi te mai invitam si alta data cu noi, cu placere!

Dar, zic eu, care am indurat frigul si ploaia pe stadion, de dragul Iubitului meu Bebe, ca tare sper sa participam la meciuri mai "insorite"!
Si, nu-ti mai face atatea griji! Fiecare cu pasiunile si pacatele lui!

Post a Comment