Scai



Nimic, interesant. Doar scai.

Nu mai vreau sa dezvolt subiectele pe care le am in cap, pentru ca ma aflu in impas de exprimare: am ce povesti, dar nu gasesc cuvintele potrivite. Ma simt ca si cand m-as afla in fata unei multimi fara un discurs potrivit.

Asa ca mai bine tac, desi voiam sa ma laud ca sunt inspirat acuma seara si pot debita trei postari una dupa alta. Si totusi nu. Iata inca o limitare de care tocmai am devenit constient.

Oricum va ofer doi scai. Unul inflorit si unul uscat. O sa aud... ce e cu pozele astea?!!? Pai... mie imi inspira ceva, un fel de antiteza trecut/prezent sau prezent/viitor?, estetica uratului... daca unghiul e potrivit orice poate fi cel putin interesant. Sau nu? Ar fi bune si alte pareri, dar e seceta, recolta de comentarii e foarte saraca, numai scai e de ele.

3 comments:

Anonymous said...

Mie imi placea si paianjenul de la nu mai stiu care postare (la care am auzit comentarii de gen 'yuks'), dar din nou, sunt caz aparte, parerea mea nu poate fi generalizata. Nu sunt reprezentativ pentru grupa mea de varsta/sex/educatie.

Anonymous said...

eu i-as da de mancare in fiecare zi whiskas daca as avea un paianjen ca si animal de companie.

Si totusi poate nu e chiar "nimic interesant.doar scai" cum ziceai tu.

Mon opinion c'est que n'importe quel chose peut avoir des discussions :)

Allez!
A plus!

Anonymous said...

Ia, ca te scapa-si iar cu un pic de franceza... hmmm, dorul de Paris devine din ce in ce mai acut. Inca esti in perioada de acomodare. Se scuza.

Post a Comment