Gradina botanica

Cliseu: Gradina Botanica e un loc pasnic, relaxant si curat. O oaza de liniste in mijlocul unui oras aglomerat. Nimic mai adevarat.
E drept ca nu trec prin Cluj prea des, s-a mai intamplat o data anul acesta, iar pe la Gradina nu am mai fost poate de 10 ani.



Nu pot sa spun ca e impresionanta de-a dreptul, dar e frumos. Si acum florile rad in zeci de culori, dar e posibil ca primavara sa fie chiar spectaculoasa daca mai infloresc si pomii.


Asa cum nu sunt un mare cunoscator de arta, nici in denumiri si specii de plante nu excelez. Dar nu e nevoie sa stii denumirile latine ale florilor pentru a le aprecia frumusetea.


In orice caz a fost din nou o ocazie nemaipomenita sa mai fac niste poze. Numai cateva, as putea spune, dar cine m-ar crede?
Si ce am mai facut in afara de poze? Pai am dat de mancare la niste pesti, am mancat mure din Gradina, am molestat niste melcisori, am urcat intr-un turn, am pozat indecent cu o statuie, si am cautat in disperare dupa o shaormerie, lucruri normale, sau nu?


A, si era sa uit. A trebuit sa ajung la Cluj sa vad nuferii deschisi, ca in Felix de obicei ajung noaptea si la ora aia nuferii sunt 'pudici'.

0 comments:

Post a Comment