Cablu TV


Intrebare: La ce e bun cablul tv? Raspuns: Sa aiba unde parca pasarile!

Bartolomeu Anania: 'Televiziunea nu este rea dar este folosită rău, în această democraţie în care libertatea este prost înţeleasă. Nu este liber cel care poate să spună tot ce vrea, este liber cel care spune ceea ce trebuie şi ce este cuviincios.'

De acord, voi nu? (poate nu pana la capat, dar ideea e ok)

Din acest motiv am cam renuntat sa ma uit la posturile romanesti. Prea mult cancan, prea multa exagerare, prea multe lucruri inutile care nu ma intereseaza. E o adevarata prostitutie mediatica, nascuta din gustul de libertate de exprimare.

Refuz cu desavarsire sa ascult declaratii politice de o ora, si apoi o analiza punctuala a acestora de inca 2 ore. Refuz sa ma uit la stirile de la 5 si chiar si 7 de la ProTV&co. Refuz sa ma uit la filme kitchoase cu actori de mana a 7a.

Si atunci la ce ma uit? Ca mi-e mai tot timpul deschis televizorul (recunosc risipa de energie si poluarea fonica generata, si mi-o asum, dar asta e).

Antena 3: stirile de 5 minute; Jay Leno pentru glume si satire de calitate; Mircea Badea.
AXN: seriale, sf-uri mai mult: CSI, Lost, Star Trek, ReGenesis, Alias, si cam atat.
Discovery Channel: M-a prins si pe mine programul How It's Made.
HBO: pentru filme. Nu exceleaza, sa fim seriosi, dar in lipsa de ceva mai bun, e ok.
TVR1: Formula1. Singurul sport ce ma poate interesa. Forza Ferrari.

Si cam atat. Suficient. Restul sunt doar accidente, apa de ploaie, intamplari sporadice, exceptii, abateri de la regula.

Pe voi ce va tine in fata TV-ului?

2 comments:

Anonymous said...

Discovery: Brainiac si episoade noi din Mythbusters (fac emisiunea de asa maniera incat te face sa te uiti pana la sfarsit;pt ca esti curios de mori)

realitatea tv: Turcescu atunci cand sunt invitati interesanti pt mine

cateodata Formula 1 (ferrari nu mai castiga...)

Anonymous said...

pe nevoia nu mai castiga. inca nu s-a terminat sezonul. eu sunt fanul optimist, si tot o sa stau lipit de tv pana castiga kimi. ca pe circuit nu ajung, la sumele care sunt.

de brainiac am uitat, intr-adevar, imi place si mie, iar la mythbusters nu am rabdare sa ma uit.

Post a Comment