Geanta cu bani


Mai nou am o noua obisnuinta, ca sa nu-i spun obsesie. Zilnic intru pe mailul de Yahoo, pe care primesc tot felul de newsletter-uri, il caut pe cel de la bestjobs, caut parola zilei si intru pe site. Scopul? Cica vreau sa castig un laptop Mac.

Hmm, ce idee. Si adica de ce l-as castiga eu? Sau de ce nu l-as castiga eu? E legea hazardului: am la fel de multe sanse sa castig ca oricine altcineva.(in caz ca nu se fac manarii). Si atunci de ce nu am mai 'patit-o' pana acum? De ce nu am gasit geanta cu bani?

Am ascultat zilele trecute o domnisoara care se lauda cat de norocoasa e. A inceput cu faptul ca a castigat 2 telefoane mobile de 20 de milioane la o promotie Pepsi. Ca a castigat cel putin de doua ori la loto, si nu sume mici. Ok am zis, se mai intampla, dar... Domnisoara a mai gasit la un moment dat si o bratara de aur, si mai apoi un lantisor care s-a dovedit a fi de aur 24 karate. Dar stati, povestea nu se sfarseste aici. Pe vremea marcilor a gasit vreo cateva milioane de lei si inca 200 de marci, si chiar si un portofel plin de acte pentru care a primit evident o recompensa consistenta. Cam atat imi amintesc eu din povestea domnisoarei. Pai suficient ar fi. Unii nici cu un serviciu stabil nu castiga atat.

Nu pot sa zic nici ca am crezut nici ca nu, ca doar nu aveam motive sa pun la indoiala cele istorisite, dar... cum de mai loveste traznetul in acelasi loc? Cu ce e mai rasarita mai sus numita?

Sa fie oare principiul ban la ban trage? Sau noroc la bani inseamna ghinion in dragoste. Nu prea! Ca doar se lauda cu o relatie destul de 'fructuoasa' din toate punctele de vedere.

Si atunci? Ce trebuie sa mananc sa am atata noroc? Trebuie sa existe ceva care sa atraga castigul tot in acelasi loc.

Nu stiu, cert e ca mi-e cam teama ca atata binecuvantare a zeitei Fortuna trebuie sa aduca undeva la fel de mult ghinion, ca sa existe un echilibru. Mi-e si mila de persoana care trebuie sa contrabalanseze mult prea fericita castigatoare din poveste. Si macar de ar fi poveste. Dar se pare ca e adevarat.

Si atunci geanta mea cu bani unde e?

2 comments:

Anonymous said...

Si cand ma gandesc ca eu eram fericit cand mai gaseam cate 500 de lei pe care ii puneam apoi pe linia de tramvai sa vad ce se intampla cu ei dupa ce ii striveste "troaca" :)

amintirile ne chinuiesc...

Anonymous said...

:-)))) hai ca am si uitat de fazele astea.
fain, mersi ca mi-ai amintit :-P

Post a Comment