Am mers ieri la Niagara!!!


Oai, am fost ieri la Cascada Niagara. A fost suuuupeeer. Inca incerc sa ma refac dupa atata splendoare, agitatie si oboseala.Pacat ca a plouat, asa un pic, bine... un pic mai mult, dar a meritat fiecare moment. Ca doar de cate ori o sa mai ajung in viata pe acolo, si la urma urmei tot o apa urma sa vad, iar cativa stropi in plus sau in minus chiar nu faceau diferenta.

Asadar... Niagara e mare, imensa si indubitabil colosala. Merita vazuta o data, de doua ori, de mai multe ori, pentru ca e o adevarata minunatie a naturii. Zice-se ca vreo 5000 m cubi de apa se revarsa pe secunda... cam multuta apa... si mai exista oameni care mor de sete?!?! (acum se ivea ocazia sa ma departez de subiect si sa o sucesc asa cum imi place mie, dar va iert in seara asta).


Normal ca toata ziua a trecut cu activitati centrate pe Caderea de apa. Am coborat pe scari in fata la "Valul Miresei" de pe partea americana, iar apoi am mers cu Maid of the Mist pana in fata faimoasei "Potcoave" de pe partea canadiana, de ne-am udat bine de tot. Adevarul e ca ne-am primit pelerine si sandale sa nu fim chiar pruncii ploii, asa ca nu a fost nimic grav.

Da, dupa cum reiese din ce am scris, Niagara e la granita dintre SUA si Canada, in nordul statului New York, si dupa cum spune lumea, se poate admira mai bine de pe partea canadiana. N-am cum sa confirm, pentru ca nu mi-am pus actele cu mine si nu am putut trece granita... de fapt o treceam cum o treceam, dar de intors era mai greu. Inotul ar fi fost o varianta.



Oricum, am urcat intr-un observator (a se citi o jumatate de pod) de unde privelistea a fost cat se poate de impunatoare. Cred ca undeva la acelasi nivel s-ar situa Grand Canyon. Imi pare rau ca nu am trecut si pe acolo. Chiar si din avion s-ar vedea magnific, dar sa fiu acolo, sa prind jocul de umbre pe stanci in diversele momente ale zilei, ar fi chiar "de vis".

Ei, da, rabdare ti-ar trebui sa mergi cu mine pe undeva. Da, fac poze in prostie, dar si stau, ma uit, savurez imprejurimile. Chiar nu imi place sa fiu grabit cand vizitez ceva, de parca am urma un program. E cat se poate de nenatural. Acuma drept e ca e doar parerea mea umila, si nu te oblig sa vii cu mine la Marele Canion. Era doar o idee de viitor, cum Niagara a fost o idee de trecut.
Nu de ieri, e adevarat, dar de ieri acum exact 2 ani. Si mai ziceam ca trece vremea, nu gluma!!!

0 comments:

Post a Comment