Nunti, nunti si iar nunti


S-a-ncheiat sezonul de nunti si pentru mine. Adica, mici sansele sa se mai iveasca vreuna anul acesta.

Am fost azi-noapte la inca o nunta reusita. Si pana la urma ce mai conteaza ce cred eu? Important e ca s-a vazut pe ei ca s-au simtit bine, si la urma urmei asta e si scopul, sa fie o zi si noapte de neuitat, de care sa isi aminteasca cu drag o viata intreaga.

Ce-am observat anul acesta? Ca e dificil sa mai fii original la organizarea unei nunti, indiferent de bugetul alocat. O nunta e o nunta, cu ingredientele specifice. Ceea ce face diferenta, insa, sunt stilul, bunul gust si niste invitati pusi pe distractie.

Opulenta strica, insa atentia la detalii da o nota de clasa. Mancarea e mancare, dar o sarma delicioasa, un peste bine ales, si neaparat supa de pui multumeste orice nuntas carcotas.

In fond, si nuntasii trebuie sa fie multumiti deoarece cu oricat ar fi pregatiti de acasa sa contribuie, lucrurile nu sunt batute in cuie. Suma poate sa creasca sau sa scada in functie de atmosfera de la fata locului, ca doar nunta e si o afacere.

2 comments:

Anonymous said...

Esti sigur ca nu mai ai nunti?
Poate iti fac eu vreo surpriza!

Sau, poate si mai si: poate intalnesti Marea Dragoste a Vietii Tale, te indragostesti nebuneste, si...si vei participa la cea mai importanta nunta din viata ta: your own wedding!!

Anonymous said...

Pai anul acesta nu mai am nunti. Ca deja mi s-au anuntat una sau doua pentru anul viitor...asta e partea a doua. Alt sezon, alta distractie.
Iar daca e sa fie nunta mea, la cum trebuie sa fie aceasta, siiigur nu as termina-o de planuit anul acesta. Dar din nou, nu se stie niciodata.

Post a Comment