Bucurati-va cu mine


Am inceput deja sa numar zilele... mai mult sau mai putin, dar stiu ca astept cu nerabdare prima saptamana de octombrie.

In sfarsit am scapat de mania telefoanelor mobile, pentru care mi-am stabilit deja caracteristici minime pe care le urmaresc, insa si o suma maxima pe care sunt dispus sa o platesc. Dar cum suma viciilor ar trebui sa fie mereu constanta, orice obsesie e inlocuita cu alta mai noua si mai interesanta.

Si daca nu mai vreau telefoane mobile, mai nou vreau camere digitale. Iar norocoasa pe care o voi desmierda, care imi va satisface poftele fotografice si imi va schimba perspectiva asupra lumii, este o cat se poate de noua camera Canon A720IS... zoom optic 6x, 8mp, stabilizator imagine, face recognition, ecran 2.5'', si alte cate si mai cate minunatii pe care de-abia astept sa le descopar.

Sunt ca un copil mic, care stie ce trebuie sa primeasca de Craciun, si nu mai are rabdare, dar in acelasi timp sunt ca un om responsabil care, cu primul salariu imi iau ceva ce sa dureze. Clar nu e o investitie, dar sper ca macar 2 ani de-acum inainte sa nu ma dezamageasca si sa putem fideliza relatia :D

Asadar, bucurati-va cu mine si pana va voi minuna cu prima poza facuta cu ea, va arat o poza cu ea...

1 comments:

Anonymous said...

Oai ce aparat naspa... nu-mi place. Dar de-abia astept sa vad poze facute cu el. Sa ne pozezi sanatos!

Post a Comment