Cultul personalitatii


Ok, dupa cum spuneam zilele trecute, cultul personalitatii nu ar fi complet, daca nu mi-as vedea fata si pe alte blog-uri.

Deja pe http://romanashu.blogspot.com/ am niste poze permanente, din plimbari prin lume, cred ca de la Bregenz si Nisa sunt, si mai apar eu si pe la comentarii, ca doar nu pot "sta bland".

Mi-am mai facut aparitia recent, ce-i drept, pe noul blog corporatist al Utopium, nu de alta dar fiind acolo zilnic, nu prea ma poate ocoli camera foto. Asadar, in caz ca sunteti catusi de putin curiosi cu privire la locul meu de munca, si in general activitatea ce se desfasoara pe acolo... intrati pe http://utopium-advertising.blogspot.com/.

Deocamdata, am inceput o serie de mini-interviuri cu scopul de a prezenta echipa, si bineinteles am fost cobai, sa vedem ce iese. Pentru cei care ma cunosc, raspunsurile nu vor fi foarte revelatoare, insa ofera si cateva chestii noi.

Pana una alta, eu va doresc lectura placuta, si va mai anunt pe unde imi mai las eu urma.

2 comments:

Anonymous said...

Si sa vezi ce urmeaza, apropos de cultul personalitatii.

Anonymous said...

Acuma ce sa zic eu, Dumnezeu cu mila, ca daca as sti ce urmeaza, de pe-acuma mi-as scrie povestea vietii, dar si asa cred ca se contureaza o carticica interesanta.

Post a Comment