Lupta cu normalitatea


Saptamana trecuta, pe la ora 19, un dialog la un banal EKG pentru birocratia de angajare.

asistenta - de ce razi?
eu - :))) ma gadila
ea - serios? te gadila electrozii? vai, asa ceva n-am mai patit niciodata
eu - :)))))
ea: - linisteste-te, te rog, ca altfel nu iese bine rezultatul
eu - nu pot :))
ea: - sa mai incercam o data, te rog sa iti tii respiratia
eu - :)
ea: - hm, aproape, aproape, dar cred ca se poate si mai bine
eu - :))
ea: - uite acum esti in limitele normalului
eu - serios? n-as fi zis :)))
ea (mirata/bulversata) - da' ce, suferi cumva de aritmie?
eu - :)))))) nu :))))

Morala: nu e de glumit cu personalul medical pe teme legate de sanatate, ca poate cine stie ce consecinte pot aparea...

3 comments:

Anonymous said...

Uau!
Deci asa a fost sesiunea de analize?
Nici nu ne-ai povestit nimic, pana acum!
Oricum, acum m-am distrat de minune citind!
Asa, o tura de ras inainte de culcare!
Noapte buna! Somnic usor!
PS: Cred ca la dimineata prietenul tau Patul (Patutul in vocabularul meu :))iar nu te va lasa sa te ridici, pt ca se anunta frig si ploaie pe maine dimineata!

Anonymous said...

Ei, uite ca a fost doar frig si soare in dimineata aceasta, si Patul a facut o exceptie. Am pus si eu botul, asa un pic, vazand ca e soare, m-am trezit mai cu chef... pana am iesit afara.
Iar despre analize... oboseala e de vina!!!

Anonymous said...

si cantecu..cum era cantecu?

Dimineata pe racoareeee
Eu stau cu fata la soare
Si ma uit pe cerul mare
Dimineata pe racoareeee

Post a Comment