Regret...


Cred ca am un mic regret de cand am inceput sa lucrez. Nu prea mai ajung sa gatesc asa ceva bun, dupa gustul meu.

Nevoia, mai degraba foamea, o sa ma impinga sa o fac si pe asta, dar deocamdata m-a asteptat mancare gatita, si nu am mai comentat nimic, nici n-am mai miscat in front.

Oricum, mie imi trebuie conditii prielnice... in sensul sa nu simt stresul foamei, sa fiu odihnit, sa nu ma supravegheze nimeni (eventual sa ma ajute cineva), sa am tot ce-mi trebuie la indemana... cam multe pretentii pentru o blestemata de mancare. Daca e sa fie asa cu toata lumea... ar mai gati cineva?

Ma mai gandesc ca la un moment dat, insurat fiind, cu ce obraz sa ma uit eu la nevasta, care intra deodata cu mine in casa, sa imi faca de mancare... Ala o sa fie razboi de vointa. Sau mancam in oras. Ramane de vazut.

Candva, nu demult, faceam niste paste cu ton, sau un orez cu pui, sau tortellini cu un sos bestial, sau o tocanita de pui, sau papricas, sau piept de pui in sos de lamaie de numa' sa te lingi pe degete. Drept ii ca nu prea m-am bagat niciodata la supe. Nu ca nu imi plac, dar mi se parea prea simplu, nu prezinta o provocare.

Dar inca ma hranesc cu amintirea unei salate de vinete pentru care am primit un compliment ce suna de genul... dar mai bine sa nu spun prea multe, ca stiu ca nu sunteti curiosi.

Si trebuie sa fie cineva care sa imi merite mancarea, ca nu gatesc eu asa, pentru oricine... adica nu s-ar cuveni.

4 comments:

Anonymous said...

Ooooo, da!Ne amintim si noi de salata de vinete.... Era asa delicioasa pentru ca era facuta pentru noi sau pentru ca esti un talentat "chef"?

Anonymous said...

Pai daca stiam de cine e scris comentariul ma pronuntam daca special pentru "voi" era facuta sau nu. Oricum, in general nu gatesc pentru oameni care nu merita... a existat o exceptie la un moment dat, dar era compensata de o alta care merita. Vai cat de clar in exprimare am fost.
Si da, nu putem trece cu vederea talentul culinar :)))

Anonymous said...

A, dupa 5 minute de pauza, mi-am dat seama cine a scris. Da, normal ca de-aia era asa delicioasa, voiam sa impresionez :D

Anonymous said...

Sa stii ca ti-a iesit!

Post a Comment