Kingda Ka


Vorbind saptamana trecuta cu o prietena din State, imi povestea ca week end-ul acesta merge la Disneyland, sa se dea pe rollercoaster-e. Si jap! M-au lovit amintirile.

Pana nu incerci nu iti dai seama cum e, cum merg lucrurile, ce poate sa placa asa de mult oamenilor... pur si simplu nu intelegi.

Dar dupa ce m-am dat pe (inca) cel mai inalt si cel mai rapid rollercoaster din lume, am inteles ca in adancuri sunt si eu un dependent de adrenalina. E o senzatie inexplicabila sa accelerezi pana la 206 km/h in 3.5 secunde, si sa urci pe verticala pana 140 m in 14 secunde... chiar iti trebuie un pic de inconstienta sa urci in "trenuletul cu nebuni".

Dar cum nu m-am laudat niciodata cu o normalitate iesita din comun, m-as fi dat si a doua si a treia oara, daca nu era coada de asteptare de vreo ora jumate. Dar nu-mi pare rau, macar am dupa ce sa ma intorc pe-acolo.

3 comments:

Anonymous said...

Deci nu te-ar deranja sa mergi in eiffel la ultimul etaj si sa trebuiasca sa te tii de balustrada ca sa nu te ia vantul pe sus...

Sau sa fii in masina de F1 pe care o voi conduce eu cu 290 de km/h...hihi

Anonymous said...

de deranjat nu m-ar deranja. atata timp cat nu se balangane minunatul tour eiffel. ca asa, o briza 'finuta' am simtit si la neuschwanstein, si pe empire state building (la 340m), asa ca zic ca is pregatit sa fac si pasul asta...

iar de ferrari (ma rog, formula 1) ... am scris dincolo :)))
dar zic sa ne conducem fiecare bolidul lui. ca daca e sa alegi, sigur mergi tu pe mclaren, si nu m-as simti in largul meu.

Anonymous said...

o senzatie unica...am incercat pe propria piele :)

Post a Comment