Droguri vs arme


Da, normal sunt eu?

Azi dintr-un motiv sau altul am ajuns intr-un cartier marginas cu ai mei. Era noapte, eram cu ai mei in masina, opriti pe marginea drumului, si de la remarca... 'parca am fi traficanti de droguri la ora asta pe aici'... s-a iscat o discutie mistocara din partea mea, serioasa din partea alor mei. (evident ca nici nu aveam cu cine la ora respectiva, dar mai mult nu ma duce capul).

In urma discutiei, m-am hotarat ca cel putin deocamdata sa ascult sfatul parintilor si sa nu ma apuc de trafic de droguri pentru ca este ilegal. Nu de alta dar daca, repet daca ma prind, primesc cica 20 de ani, dupa cum spunea tata.

Ok, zic eu, dar nu e nevoie sa o fac asa in medii din acestea dubioase, o fac si eu lux ca Tiriac Jr in crema societatii, doar cu marfa de calitate.

Dar nu, nu si nu. Ai mei au ramas neinduplecati. Nu isi vor da nici in ruptul capului acordul sa ma apuc de trafic de droguri.

A zis totusi mama sa ma gandesc la varianta armelor. Dar parerea mea e ca daca tot e sa fac o treaba rea, atunci sa o fac bine. Ca tot nu apuc sa distribui arme guvernelor mexicane sau africane, iar cu mizilicuri dintre bande de boschetari chiar nu ma apuc. Plus ca daca combin pe careva pe droguri... e profit pe termen lung, cu armele nu e chiar asa sigur.

Pana la urma am zis ca ma mai gandesc. Daca e sa incep, am un lot de pamant, nu spun unde, bag Papaver somniferum sau Lactuca virosa, si mai vedem ce iese.

Va anunt eu, poate incerc sa va combin... calitate la un pret accesibil :)))

0 comments:

Post a Comment