Bani albi pentru zile negre


Mare bataie de cap si cu pensiile astea private. Foarte mare chiar.

Se pregateste campania deja din martie sau cand, si acum ca a inceput ne dam seama ca nu a fost bine pregatita. Surpriza!! N-as fi zis... la noi sa se intample asa ceva? Sub crunta supraveghere a Uniunii Europene?

Bun si acum ce sa alegem? Care societate de asigurari o fi mai buna? Una romaneasca fara traditie, dar totusi prezenta de ceva timp pe piata romaneasca. Una straina cu experienta in administrarea fondurilor de pensii, dar de care nu a auzit nimeni? Si pe ce criterii? Ca nu imi garanteaza nimeni o anume rentabilitate a contributiei/investitiei.

Ma rog, ma asigura Guvernul ca voi primi cel putin suma contribuita minus comisionul anual de administrare. Uau, adica ma asigura ca daca lucrurile merg prost, sigur primesc mai putini bani decat daca i-as fi tinut la ciorap. Interesanta logica.

Si in conditiile de fata, cu cine sa semnez? Ca ma abordeaza toata lumea din toate partile (nu chiar toata lumea, dar 6 oferte am primit deja). Si tot nu ma convinge nimeni. Nu de alta, dar dupa 4 ani de notiuni economice, macar in probleme din acestea pe care le inteleg sa primesc niste lamuriri clare.

Ei, asta e, solutia ar fi sa ma apuc si eu sa ''vand'' niste asigurari, ca poate daca am in mana documentatia de la broker, ma lamuresc cine, ce, cum si de ce.Oricum, o scot eu cumva la capat, nu de alta, dar 'trebe', ca de nu ma distribuie pe unde 'vrea muschii lor'.

Doamne ajuta sa ne putem bucura sanatosi de pensie.

2 comments:

Anonymous said...

Deci te-ai hotarat sa intri si tu in "tagma vanzatorilor de bani albi pentru zile negre"?
La cat esti de vanat, e mare curiozitatea de a afla cine te va cuceri!!!!!
:)

Anonymous said...

pai e doar o idee, inca o mai rumeg, dar e bine sa stiu ca am optiuni. iar daca asta e singura modalitate sa ma asigur ca iau o decizie buna in ceea ce-mi priveste batranetea, de ce nu?

Post a Comment