Ssst, ca se interpreteaza!

Of of, mai mai. Greu mai e sa iti deschizi gura in ziua de azi. Zici o chestie pe care nu o cantaresti inainte, si 7 oameni din jur o rastalmacesc in 8 feluri diferite.

O gluma e de cele mai multe ori o gluma nevinovata care nu vizeaza pe nimeni. Faptul ca cineva se simte cu musca pe caciula... poate fi pura intamplare. Si chiar daca e vizat, care e problema? Chiar asa de intangibili ne credem?

Ok, am priceput. Suntem maturi, avem responsabilitati, ganduri, pastram decenta. Dar nici chiar in halul asta.

Nu e absurd sa trebuiasca sa iti justifici remarcile doar pentru ca ne-am sensibilizat intr-atat de tare incat orice cuvant ne poate leza? Care e urmatorul pas? Autocenzura de teama sa nu fim acuzati de calomnie pentru ca am intrebat cat e ceasul?

Fiecare are stilul lui, mai usor sau mai greu de inteles. Cu totii avem zile si zile. Dar cred ca toate trec mai usor daca nu luam lucrurile atat de in serios.

Are si seriozitatea rostul ei... dar pana la un punct!

Ma gasesc si eu deseori vinovat de exces de seriozitate, dar incerc sa ma tratez. Imi iau rapid doza de autoironie si imediat percep altfel realitatea... mai digerabila, mai colorata, mai vie. Pur si simplu altfel.

2 comments:

Anonymous said...

Sa inteleg ca ai "problemute" cu colegii sensibili de la serviciu?:)) Situatie comuna pentru orice loc in care se aduna mai mult de trei persoane, so don't worry...

Anonymous said...

a, nu.
spre deosebire de alte postari, asta chiar nu a fost generata de o intamplare anume.
era o observatie generala ce am mai simtit-o in diverse imprejurari.

Post a Comment