Ca sa mai destind atmosfera

Am vrut sa scriu ceva. Dar stiti ceva? Nici nu va mai spun. Imi cultiv "ocosagul" si tin pentru mine.

In schimb, am primit o groaza de bancuri in ultima vreme pe mail, si am mai auzit alte cateva, destul de simpatice, as putea spune. Si ca sa compensez faptul ca nu am nici cel mai mic talent in a retine si reda bancuri, incerc sa ma revansez imediat.

Chiar mi-am dat seama, insa, ca sunt o figura de toata jena. Ascult interesat un banc, si-l ascult si ma gandesc oare cum se termina, si-l tot ascult de parca l-as auzi prima oara... si cand aud finalul sunt profund dezamagit: IL STIAM!!!
Vai de mine. In schimb pe cele ce urmeaza nu le stiam:

Un terorist ameninta personalul unui avion cu pistolul:
Teroristu': Va-mpusc daca nu duceti avionul la Teheran.
Personalu': Stai calm, nu mergem deloc la Teheran.
Teroristu': Va impusc, voi n-auziti?
Personalu': Tu nu intelegi ca acest avion nu are cum sa mearga la Teheran?
Teroristu': Am un pistol, ce nu e clar? Si acest avion VA merge la Teheran!
Personalu': Stai dom'le calm, in fata este un domn cu o bomba care vrea sa mearga la Tel Aviv !

Si pentru ca nu am cititori minori (nu cred, desi la cate copilarii imi ies pe gura, nu m-as mira)...
Doua babe discuta despre sotii lor:
- Mario, Gheorghe al meu e impotent 100%!
- Leano, Ion al meu e impotent 300%!
- Cum asa?- A cazut prostul pe scari si si-a rupt si degetul si limba!!!

Si mai sunt destule, dar normal ca nu le tin minte. Si cu astea am dat copy/paste :)))

0 comments:

Post a Comment