Din sertarele memoriei

Ma gandeam ca anul acesta mai termin un ciclu de pregatire si voi fi implinit 18 ani de studiu continuu.

Hmm, a trecut ceva timp de la prima zi de scoala din 1990, cand inca mai aveam jucarii prin buzunare, nefiind chiar convins cu ce se mananca studiul asta.
Dar am intrat in hora, si am cunoscut pe parcurs o gramada... mare de oameni cu care mi-am dezvoltat reteaua sociala.

Ieri insa eram eu tare curios sa vad ce imi mai fac colegii de gimnaziu, respectiv de generala, de care m-am despartit cu mult timp in urma. Prin urmare i-am cautat pe una din retelele sociale online.

Cu liceul a fost ok. "Rata de amintire" a fost de 100%. Sa fim seriosi, n-a trecut asa mult timp, si cu multi am mai pastrat contactul.

La gimnaziu, au inceput sa scartaie un pic lucrurile. Dar insesizabil. Cred ca mi-am amintit de 80-90% din colegi. Deci, maxim vreo 5 au fost dati uitarii.

La scoala generala insa, a fost dezastru. Procentul a scazut drastic pe la 30-40%. Bine, adevarul e ca nu m-am folosit de poze si alte materiale care sa imi starneasca memoria. Dar oricum, nu prea mai asociam prenume, nu doar nume de familie anumitor persoane. De-a dreptul dureros.
Totusi, am petrecut 4 ani cu copiii aceia, iar acum daca ii intalnesc pe strada voi evita sa le zic pe nume?!? Situatia nu ar mai fi dureroasa, ci chiar penibila.

Nu-mi fac insa griji. Sunt convins ca la momentul potrivit ceva, cumva imi va gadila neuronii si cand va fi necesar, voi putea gasi aproape orice in sertarele prafuite ale memoriei.

Poate, pana una alta, ar trebui sa o dau pe lecitina sa imi imbunatatesc sansele de reimprospatare.

2 comments:

Anonymous said...

Asta e un post personal, so no comment. Dar mi s-a oferit ocazia sa continui discutia despre copywriting, deoarece azi am aflat de la TV ca la supermarketul x pot gasi "cele mai colorate televizoare color". Eu nu mai zic nimic, zi tu, ca esti in domeniu.

Anonymous said...

nu ma pun sa judec alte aparitii ca nu am ajuns la nivelul acela. plus ca n-am idee care e agentia. e posibil chiar sa fie o comunicare a departamentului de marketing al supermarketului.

ceea ce pot sa iti spun, insa, e ca de multe ori un client reuseste sa se impuna in fata agentiei, fara sa ia in considerare experienta acesteia.
dar pana la urma, poate ca asa au vazut ei de cuviinta sa comunice targetului, sau asta s-a inteles prin diferentiere.

ideea e ca si eu i-am retinut, si am zis ca e vorba de un pic de umor, de exagerare voita care sa atraga atentia.

pe mine ca si consumator nu m-ar atrage spotul in sine cat preturile mici sau proximitatea fata de magazin.

lasand spotul cu pricina la o parte, nu inseamna ca daca un copy nu iese bine agentia nu are un copywriter. iar pentru ca noua nu ne place... noi suntem subiectivi si poate chiar nu facem parte din targetul pe care il vizeaza.

Post a Comment