Euro-fisionu'

Da, recunosc, iar m-am uitat la imitatia aceea de democratie care se numeste Eurovision.

Nu pot sa zic ca sunt multumit de rezultat, dar din spirit de patriotism ii sustinem pana la capat, si apoi ii facem cu oua, otet, ii biciuim si ii aruncam in groapa cu lei in cazul in care nu ocupa o pozitie fruntasa.

Votul publicului? Ma cam indoiesc. Dar sa zicem ca asa a fost, si sa nu alimentez teoria conspiratiei, ca nu prea o vad pe Nico pe post de Godfather.

In fine, am ramas cu cateva melodii pe care cred ca le voi mai asculta si altadata, si faptul ca una dintre acestea nu merge la Belgrad nu e chiar gaura in cer. Pana la urma, anul trecut i-am trimis pe poliglotii de la Todomondo, si nu ne-a bombardat Rusia, atata doar ca trebuie sa facem 2 show-uri.

Topul meu...
Shine



Run Away



Come this way



Mi-au mai placut Love is all I need, Seven Days si Fairytale story. In rest, Dumnezeu cu mila.

0 comments:

Post a Comment