Time is tickin' away

Aseara, in fine azi noapte pentru unii, cautam din nou un subiect, cand a inceput Marcel sa ma 'bombardeze' cu ceva melodii faine, nu zic nu, dar care pur si simplu nu m-au prins. Si muzica precum filmul pare a fi o chestiune de gust: fie te invaluie si te face sa te misti, fie te lasa inert ca un butuc de lemn.

Pe principiul acesta au fost si au ramas cateva melodii ce mi-au ramas aproape de corazon fie ca le asociez cu diferite persoane dragi, fie cu o perioade minunate prin care am trecut pana acum.

Cand Eric Clapton imi canta Change the world, ori daca C-Block interpreteaza Time is ticking away, cand Dr. Alban tine ritmul pe Fire in Bosnia sau John Legend fredoneaza Save Room, imi apar cu atata usurinta momentele frumoase din viata, asociate lor. Nu e nevoie sa le dezvolt acum, o voi face probabil pe viitor in postari distincte.

Persoane dragi, scoase din orice context, imi vor fi aproape in momente in care voi auzi una din urmatoarele piese... Nelly Dilemma, Gigi D'Agostino La passion, Tina Turner Private Dancer sau mai nou chiar Mika Take It Easy.
Ce usor sare memoria de la o amintire la alta, si ce usori imi revin anumite momente cand am cu ce sa le asociez.

Sunt lucruri marunte, lucruri poate usor de trecut cu vederea, dar daca totusi stau si mi le derulez in minte, ma conving ca nu am trait degeaba. E pacat ca trebuie sa uitam anumite lucruri, dar poate unele lucruri sunt menite a fi uitate pentru a face loc unor noi experiente.

La urma urmei selectia e acceptabila, dar din pacate se mai intampla sa ramana prea multe lucruri inutile. Mai degraba as prefera sa uit formula chimica a benzenului sau a trinitrotoluenului decat numele si fetele unor fosti colegi de clasa. Tot asa, as accepta sa dispara din sertarele memoriei modul in care se formeaza imaginea pe oglinda convexa dar sa mi se pastreze amintirile frumoase din copilarie.

M-as putea gandi, pana la urma, ca melodia nu trebuie sa fie cea care are darul sa te prinda ci mediul in care ai auzit-o sa fie placut ori cel putin impresionant, sau persoana care ti-o face auzita sa fie de neuitat.

0 comments:

Post a Comment