Dupa cum spuneam si altadata, orice e o chestiune de gust. Iar in materie de filme gusturile sunt clare... iti place sau nu-ti place, razi sau nu razi, plangi sau nu plangi, te impresioneaza sau nu.

Pe ideea asta continu si spun ca rareori apare cate un film pe care sa il mai vad a 2a sau a 3a oara fara sa ma plictisesc, daramite a 6a oara. Si va urma chiar a 7a oara marti, 24 iulie ora 24.00 pe AXN :-))) Despre ce e vorba?

Omul bicentenar. The bicentennial man.

De ce imi place atat de mult acest film? ... Imi reaminteste ca orice poveste de iubire poate fi posibila, in ciuda obstacolelor. Ma face sa rad cu niste glume pe cat de fine, pe atat de inocente. Si imi arata ca orice vis poate deveni realitate daca lupti indeajuns.

Da, e un film optimist si revigorant, fara crime si violuri, jafuri si impuscaturi, dar chiar asta e farmecul... se poate si fara. Enjoy, daca simtiti nevoia, daca nu, marti la ora 24.00 tineti minte... 'do not disturb... am o treaba...'

1 comments:

Anonymous said...

Si mi-am facut treaba. Este ora 02.30 si filmul nu m-a dezamagit nici a 7a oara. Frumoasa treaba, acum merg sa visez la aceasta lume fantastica a viitorului, pe care mi-as putea-o imagina mai usor poate...in CorelDraw?!?!

Post a Comment