Buna dimineata?!?!


Maine e vineri 13, alaltaieri a fost marti cu 3 ceasuri rele, azi ce e? Ce are atat de special de ii asa nasoala ziua de azi? E numai ora 12 si sunt deja prost dispus.

Si ce noroc ca am blogul sa ma mai descarc si eu putin. In conditii normale as lua rds.tel si m-as descarca la cineva... in conditii normale de subliniat. Dar nu merge nici minunatia asta!!! iar de Rtc nu ma ating ca n-are sens sa imi incarc factura asa, degeaba.

In fine, cursul evenimentelor pana aici... nu prea am dormit azi noapte; de dimineata pe la 7.50 ma trezeste picamerul din fata blocului (voiam sa ma trezesc pe la 9, dar treaca de la mine)... Merg sa-mi fac analize. Cand sa dau trimiterea... 'Eu nu va pot accepta fara parafa si stampila' 'Dar nu-s?!?!' Buuun, traversez orasul sa iau stampila. Ma intorc. Ies din masina, merg 5m, ma intorc la masina. La ora aia se filmau masinile in parcari. Mut masina. Merg si ma sec de sange. Ma intalnesc cu mama, ma taraste prin Crisu. Merg spre casa, in drum un trafic cretin, nu infernal ca nu e, pur si simplu cretin si indisciplinat. Dupa vreo 3 evitari de tamponari si 2 treceri pe rosu ajung la casa sa las niste lucruri, matza imi urla de foame... de unde ca n-am ce-i da. Plec acasa, sa ma pregatesc sa merg in sat. Evident ca doar acasa imi dau seama ca am uitat o punguta si ma voi intoarce dupa ea inainte sa plec.

Mi-e somn, sunt nervos si e numai ora 12... E mult pana diseara, mai imi si tot suna blestematul asta de telefon ca niciodata, iar in ritmul asta...

PS: Ca norocul ca nu scot pe nimeni din minti, sunt cuminte si ma innebunesc singur, mai mult de atat nu am ce face pentru binele universal.

0 comments:

Post a Comment