Dezamagire


Mi-am amintit de o discutie pe care am avut-o la un moment dat, dupa ce am vazut o discutie purtata de doi prieteni pe Y!M.

Nu sunt absurd, si eu folosesc prescurtari si transcrieri fonetice, dar cratimele sunt pentru unii instrumente de maltratare a limbii romane.

S-ar putea spune ca exagerez, chiar mi s-a spus asta, dar... Daca tot nu stii unde vine blestemata aia de cratima, nu o pune, ca apoi ne gandim ca din graba ai uitat-o!

Cum se poate ca un absolvent de facultate, nu conteaza ce profil, sa scrie 'i-ti', 'v-oi' sau 've-ti' fara sa isi dea seama de greseala? Cand 'i-ti' scapa de prea multe ori, deja trebuie sa fie mai mult decat o erata.

As vrea sa cred ca cele 8 clase in care se studiaza gramatica, nu sunt doar un vis alb-negru in somnul dulce dintre pauze, dar se pare ca a scrie corect nu e chiar o virtute apreciata in era informatiei.

In final, nu pot sa nu recunosc ca am avut parte de profesori minunati de limba si literatura romana, care inevitabil au influientat ideile de mai sus. Dar dascalii dezinteresati nu sunt tocmai o scuza pentru neimplinirile personale.

0 comments:

Post a Comment