Romanashule, romanashule...

Am intrat azi pe la Marcel, sa vad el cu ce se mai lauda. Ca saptamana trecuta m-a dat gata cu un articol luuuung despre regina Ana, dar acum ma tare bucur ca a disparut :))
Anyway, am observat, pentru a "n-a mia oara" o incercare disperata a romanashului de a strange comentarii.

Imi permit sa il citez:
"In acest blog personal ca sa scrii comentarii trebuie sa faci anumite chestii care la inceput te vor enerva dar mai apoi iti vor face placere.
Primul pas : click pe titlul post-ului la care vrei sa scrii comentarii
Al doilea : Click pe "Post A Comment"
Al treilea : Da-i nainte cu scrisu!"

Da, ok, daca era sa ma iau dupa comentarii, ma opream de muuult din scris.
Avand in vedere ca sunt bloguri care pur si simplu nu ma incita sa dau un comment, nu pot sa cert lumea care intra pe aici pentru ca nu scrie o parere.

Asta e. Totusi, am o intrebare la care evident ca nu imi va raspunde nimeni. Daca nu incita, atunci de ce mai vine omul si a doua oara?
Sa vada ce am mai debitat? Sa isi formeze o parere? Sa ma studieze? Pai pana la urma, nefiind continuari la ce am scris, nu am cum sa imi expun in totalitate parerea. Totul ramane la stadiu de schita, subiect de prezentat intr-o carte viitoare... Pe care oricum nu o va cumpara nimeni, si va fi lectura obligatorie in scoli :))))

3 comments:

Anonymous said...

Raspuns la intrebare:
Din punctul meu de vedere,chiar daca nu prea comentez ce scrii,intru pe blogul tau sa vad ce mai faci,ce mai debitezi,care ti-s preocuparile.Citesc si gata,nu simt neaparat nevoia sa comentez ceva... :-P

Anonymous said...

exact ce ziceam.
cine scrie o data, scrie si a doua oara.
iar cine nu a scris pana acum sigur are motive intemeiate, si nu am de gand sa ma lupt cu morile de vant. nu asta era scopul blogului.

Anonymous said...

Ma simt in vizor :)

S-o luam ca inginerii c-asa ne place noua :

1) Articolul acela lung mi s-a parut tareee interesant.Era despre viata reginei Ana. Curios e ca a fost primul interviu din viata ei. Poate era mai interesant direct un link catre articolul original dar m-am gandit ca s-ar putea pierde linkul asa ca am zis sa-i dau ca un escroc ce ma simt un copy-paste grosier ca sa am in viitor interviul undeva salvat ;)

2) Interviul l-am tras pe linie moarta (adica in draft) pana o sa am timp sa-l editez cu spatii, etc.

3) Deoarece nu ai participat la discutia in care am stabilit cu "aTom" sa-mi scrie niste comentarii pe blog deoarece acesta imi citeste blogul dar evident nu scrie nimic la comentarii, l-am rugat la telefon sa-mi faca pe plac. Deci acel text NU ERA o incercare "disperata" ci o explicatie despre cum se posteaza un comentariu pe acest minunat si "special" blog al meu. Dupa cum stie lumea sau nu, la mine pe blog trebuie sa intri in post ca sa poti scrie comentarii nu ca la blogul tuturor blogarilor din lumea asta.

4) Puteti bineinteles sa urmati calea cea buna indicata pe blogul meu si sa imi scrieti comentarii la posturile care vi se par interesante. :)

5) Multumesc din nou pentru publicite!

Hai Adi noroc si la mai multe posturi interesante :)
Nu prea mai avem timp dar ne revenim noi ;)

Bye bye

Post a Comment