Ce ma distreaza ca deseori in filme oamenii sunt portretizati ca niste fiinte culte ce in momente dificile isi amintesc de un citat, de niste vorbe de duh care le-a schimbat viata... siiiigur ca da...

Ma mai uitam pe hi5 sa mai vad cine ce poze mai are, si nu stiu cum s-a schimbat organizarea informatiilor, dar acum citatul preferat apare intre informatiile de baza... wow, sunt impresionat...

Sincer sa spun, am citit la viata mea putin, mult, cat o fi fost, ba chiar am incercat la un moment dat sa invat ceva fraze mai de "Doamne-ajuta" sa pot impresiona lumea... si am reusit, in sensul ca nu...

Nu stiu, poate eu iar sunt mai cu mot si total nereprezentativ pentru intervalul de varsta pe care il reprezint, dar chiar nu am un citat pe care sa-l recunosc drept "acel citat".

Asta e. Si unde as putea sa caut? Sau functioneaza pe principiul "nu trebuie sa-l cauti, te va gasi el pe tine?!?" :))) ca bagheta magica din Harry Potter (ce referinta culta, ma uimesc si pe mine cateodata).

Si totusi, voi, cele 10-15 persoane care mai intrati pe aici, aveti un citatel impresionant care sa ma faca de rusine si sa-mi genereze respect pentru "citatori"?

2 comments:

Anonymous said...

chiar dupa ce am scris, am retinut un citat de toata groaza, dat ca exemplu intr-o carte pentru a sustine ideea de simplitate in comunicare...

"Este ineficient sa indoctrinezi un caine matusalemic cu manevre inovatoare!"

de acum inainte, in momentele dificile asta voi cita :))

Anonymous said...

eu, sincer, nu am un citat specific pe care "sa-l scot din tolba", la nevoie...
Cred ca sunt cateva citate pe care probabil le-am retinut, dar sigur nu am unul reprezentativ.

Dar, in cazul tau, cred ca situatia e urmatoarea: tu ai citit atat de mult... (deci esti cam nereprezentativ pt generatia ta)... ai ramas cu multe idei din tot ceea ce ai citit, si probabil ai tu acolo in sertarasele creierului cam muuuulte citate. Si, atunci cand vrei sa citezi, nu mai stii ce...
"Parerea mea...", vorba aia... zic si eu asa... da' tu stii mai bine!

Post a Comment