De ce nu am castigat la LOTO...

Pai ar fi mai multe motive:
1. Ca sa nu platesc statului un impozit de 3 milioane de euro.
2. Ca sa nu am prea multi prieteni dintr-o data
3. Ca sa nu devin o leguma parazita care traieste din dobanda
4. Deoarece si asa nu prea ma odihnesc de ganduri, iar 9 mil de euro chiar mi-ar fi dat dulci dureri de cap
5. Pentru ca 9 milioane de euro pur si simplu nu sunt de ajuns pentru visele mele megalomane
6. Ca sa nu destabilizez piata valutara cu atata amar de bani
7. Pentru ca nu stiu sa administrez banii, si i-as fi cheltuit inutil pe o viata desfranata
8. Deoarece daca as fi avut noroc la bani, nu mai aveam pe veci noroc in dragoste
9. Ca sa nu trebuiasca sa ii impart cu altii
10. Pentru ca nu am jucat :))

Si acum fara abureli"
10. N-am jucat de lene, nu ca nu mi-as fi dorit sa castig
9. In ultima vreme nu mai sunt chiar asa de egoist cum ma credeam, deci se clatina ipoteza
8. Sa fim seriosi... cata dragoste se poate cumpara cu 9 mil euro...
7. Pentru atata amar de bani mi-as fi dat silinta sa ii cheltui cu cap, macar o parte
6. Daca BNR a intervenit alaltaieri cu 500 mil euro sa stabilizeze piata... cred ca totalul tranzactiilor dintr-o zi sare lejer miliardul
5. Pe asta chiar nu pot sa-l combat... azi am vazut la tv o casa de 1 miliard de euro... deci chiar nu mi-ar fi fost de ajuns premiul... desi chiar si 50 mii euro rezolvau niste vise "modeste"
4. Da, dureri de cap, dar cate calmante si antinevralgice puteam sa imi iau de banii astia
3. Mai bine leguma parazita decat sclav pe plantatie
2. Ei, niciodata nu ai prea multi prieteni, si oricum la cei noi as fi fost atent... sau nu?
1. I-as fi platit cu mare drag, ca doar nu dadeam din buzunarul meu

In concluzie, adevarul e undeva la mijloc. Dar vai, buni ar fi fost banii aia :))

2 comments:

Anonymous said...

Ca bine zici tu.....
Auzi,da se pare ca cel care a castigat a pierdut biletul ca nici acum nu a aparut.sau poate ca nu stie ca a castigat.
sau poate se ascunde si el sa nu apara cu prieteni noi la usa,cu rudele de gradul 10 etc :))
Da la banii aia....mi-as permite.

Anonymous said...

banii-s ochiul dracului, vazuti asa de ce-i ce nu-i au

Post a Comment