Leapsa

Ia, ca am primit si eu o leapsa de la Liuba. Am vazut ca se practica, ii si chiar nostima daca e sa tina lantul.

Reguli:
1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.

Intamplarea face ca eu sa fi citit la serviciu leapsa, dar m-am facut ca nu vad, nu de alta dar la serviciu ii serviciu.
Si iaca-ma-s la birou, acasuca, si daca ar fi sa iau cartea cea mai apropiata trebuie sa masor distanta pana la Istoria literaturii romane a lui Calinescu, sau pana la Trout despre strategie care e pe birou.
Cum pentru Istorie depun prea mult efort, ma intind dupa Trout, ceea ce nu e o surpriza ca oricum l-am "laudat" acum cateva postari.

Asadar, pagina 123, de la a 5 propozitie:
"In ciuda costumelor scumpe, a automobilelor moderne si a avioanelor companiei care le stau la dispozitie, nu trebuie sa uiti ca liderii sunt oameni obisnuiti. si pentru ca sunt oameni, pot fi sedusi de putere, bani si mandrie personala. Wall Street-ul cu cantecul sau ademenitor despre dezvoltare, prestigiu si faima, poate sa-i faca pe lideri sa piarda contactul cu ceea ce se intampla in realitate pe piata si in interiorul propriilor organizatii."

Dau leapsa mai departe: Marcel, Cristi, Mihai, Cata si cam atat ca nu am pe altcineva in blogroll.

0 comments:

Post a Comment