Ganduri la inceput de 2008

Ganduri bune, ce sa zic eu...

Fiecare an e un nou inceput, acelasi teren de joaca, aceiasi jucatori, aceleasi reguli, dar un nou meci. Cu amintirea rezultatelor precedente si un nou set de sperante si obiective.

Ce altceva sa spun decat... cu Dumnezeu inainte!

Ultimii 3-4 ani au fost plini cu de toate. Ma pot mandri cu ei. Simt cum m-au facut mai tare, mai intelept, mai matur. Si asta e tot ce astept si de la 2008. Sa isi lase amprenta asupra mea, sa imi ramana in amintire, sa invat cat pot de mult astfel incat 2009 sa fie si mai si.

Cum spuneam cuiva acu-s trei zile (intr-o cu totul alta formulare :-p), stiu unde vreau sa ajung, dar inca nu stiu drumul care duce acolo. Dar o sa extrapolez drumul parcurs, si sigur ma descurc.

Vise, dorinte si sperante? Sigur ca am. Cine nu are.

Realiste? In mare parte!

Optimiste? Destul de multe!

Fanteziste? Doar cateva!

Realizabile? Toate as putea spune. Trebuie doar sa vad care iepure merita vanat. Deoarece, in lucrurile care conteaza, nu prea am atentie distributiva.

In final, daca stau sa ma gandesc... fie ca 2008 sa ma uimeasca, sa-mi depaseasca orizontul de asteptare, sa fie asa cum nici nu am visat.

0 comments:

Post a Comment