Vine, vine, vine Mos Craciun...


Cristi si-a facut deja lista pentru Craciun. Dar eu cred ca Mosului ii e frica sa treaca pe acolo... :)) Si numai de aceea nu va primi clona, ca altfel normal ca Mosu nu l-ar fi uitat. :))

In fine, eu nu stiu 'serios' ce vreau.

Dar chiar mi-am amintit ca i-am scris o singura data serios la Mosu', si i-am gasit scrisoarea la tata in buzunar. Intr-un alt an, m-am ascuns pe dupa brad asteptandu-l pe Mosu', si am speriat-o pe mama in timp ce punea cadourile. Iar cand eram si mai mic, tin minte ca bunicul incerca sa ni-l imite pe Mos, dar nu a reusit decat sa ne sperie destul de serios. Cateva momente care ar fi trebuit sa imi lase un gust amar in legatura cu Sarbatorile.

Cu toate aceste mici experiente, inca asociez Craciunul cu vesnicele clisee, dar nu pricep ce ce ar fi rau in asta.

Vineri, la Selgros mi-am intrerupt sesiunea de cumparaturi, sa ma plimb printre ornamentele de Craciun, apropo de care, am gasit niste culori destul de interesante pentru brad. Oricum ma mai gandesc.

Si normal ca o sa ma gandesc, deoarece bradutul meu e o chestie serioasa. Adica, daca sunt dispus sa aloc intre 10 si 14 ore pentru impodobit... da, s-ar putea sa am o mica problema obsesivo compulsiva la acest capitol, dar nu sunt dispus sa ma tratez.

De fapt mai mult de atat, ce sa vreau? Ca nu ma pun sa enumar pacea pe pamant, eradicarea foametei in tarile sarace sau gasirea unui tratament pentru cancer, ca nu suntem la un concurs de Miss, dar de ce sa nu se intample si acestea?

Nu ar strica un mic armistitiu generalizat. Sa se mai opreasca lumea asta din atrocitati, crime si violuri, razboaie si egoism... sa fie asa, ca un moment de respiro, o sincopa in agitatia asta fara sens. De ce moment? pentru ca lucrurile bune nu tin mult, si n-ar vrea sa fiu absurd.

3 comments:

Anonymous said...

Îmi amintesc ca cel putin in ultimii 2 ani Adi ma umplea de draci găsind o satisfacţie perversă în a râde de pomul meu, care...ţin sa vă precizez, este de cele mai multe ori o dulceaţa rară...micuţ, cu gust, ornamente cu personalitate, unele chiar de cand eram pişpindrică si beculeţe in toate culorile curcubeului :D (gata in maxim 30 minute)
Ei bine,al lui Adi trebuie sa fie pe teme: anul acesa:ROSU, inalt de 2 metri jumate, perfect aliniat ca un soldatzel ce pazeste casa, cu globuri masurate,asortate si aprobate de revista Nekerman; anul viitor:..........ma rog,depinde in ce faza a "netratarii" de afla Adi...dar pun pariu ca in blog i se va acorda un loc special şi o atenţie sporită dat fiind faptul ca, CITEZ "sunt dispus sa aloc intre 10 si 14 ore pentru impodobit"
Dar m-am gândit la ceva!!!! : n-ar fii tare sa îmi impodobeasca Adi braduţul anu ăsta? :D:D:D :-*

Anonymous said...

Ramo,nu-ti face iluzii...si daca bradul tau va fi super si anul acesta,Adi tot va gasi ceva imperfect :D si n-o sa ai ba el timp si de bradul tau. :))
adi,eu n-am stiut faza cand te-ai ascuns dupa brad s-o sperii pe saraca maica-ta care facea pe mosu....vai,cata dezamagire....Pe mine ma prosteau in fiecare an si pana in clasa a 5-a n-am descoperit numai cadourile de mos Nicolae.A trebuit sa ma ia la o discutie serioasa sa-mi spuna ca nu exista mos,pt ca eu credeam mai departe....
Haha,si pana la urma,care-i culoarea anului pt brad?Ramo vrea sa-l faca rosu,eu nu ma stresez.Dar stiu ca tu ti-ai facut o idee si o tii numai pt tine.
:) :-*

Anonymous said...

ca sa linistesc spiritele... culoarea bradului meu e secret de stat, si trebuie sa suplineasca durerea ce am avut-o anul trecut cand am fost privat de bucuria de a-mi impodobi bradul.
asa ca anul acesta trebuie sa traiesc din plin momentul...
si mai moale cu pretentiile... tot ce pot face, eventual, e sa ofer consultanta... ma gasiti pe veveve, erdeesh si semese.

Post a Comment