Observatie


Nu prea mai am eu mare pofta de exprimari cizelate si alambicate, cum mi-ar placea sa emit... deh, e o perioada de liniste se pare.

Prin facultate, chiar am priceput o chestie... sa citesc ce am scris, si daca pot sa redau in mai putine cuvinte aceeasi idee, ar fi bine, daca nu chiar indicat, sa o rescriu.

Asta ca o paranteza, ca am inceput iar sa scriu fara sens, iar acum doar voi schita ceea ce gandeam initial.

Am mai scris la un moment dat ceva despre zodii. Revin un pic si spun, ca mi se par pe cat de vagi si generalizate prezicerile astrale pe ziua/saptamana/anul in curs, pe atat de apropiata de realitate descrierea persoanelor dintr-un semn zodiacal.

Nu pot sa zic ca am citit mult pe aceasta tema, nu stiu nici macar ordinea zodiilor, sau perioada unora dintre ele. Cel mai mult am retinut zodiile apropiatilor, si asta pentru ca, din cate am observat, ca un baiat "observaret" ce sunt, ca exista cateva perioade in an cand am o groaza de zile de nastere de retinut, iar in rest acestea sunt doar sporadice, anomalii care confirma regula.

Asadar, cu toate ca zodiacul prezice neintelelgeri cu Capricorni, Tauri, Fecioare si Scorpioni, adevarul e ca la un moment sau altul, am fost destul de apropiat de rezidentii acestor zodii. Dar totusi, nu pot sa nu dau dreptate astrelor cand acestea prezic ca Sagetatorul, Berbecul, Leul si Varsatorul imi sunt cei mai compatibili. Si in comportament si in gandire.

Bine, ca daca e sa ma gandesc si la ascendente si alte minunatii, rezulta ca ma inteleg bine cu tot zodiacul european, chinezesc si cel al florilor, care din cate am vazut, chiar exista.

Oricum, fiecare zodie are trasaturi definitorii, dar asta deja nu mai conteaza cand nativul merita efortul de a trece peste orice caracteristica potrivnica unei relatii armonioase.

La fel cum, chiar daca ma inteleg de minune cu Sagetatorii, cand am gasit unul care sa nu merite mai mult de 'buna ziua', chiar nu imi dau osteneala.

Cam asta era ideea cu zodiile. Imi place cum sunt surprinse caracteristicile nativilor, dar nu ma impac prea bine cu compatibilitatile si cu prezicerile.

2 comments:

Anonymous said...

Comptabilitatea intre doua persoane e mult mai complexa, nu ai cum sa te iei doar dupa pozitia soarelui in constelatii.

Anonymous said...

ei, da, ca norocu' nu trebuie sa mai cautam in stele ursitul/ursita, sa ii visam chipul sau sa fim promisi cuiva din nastere.
desi, n-ar fi oare mai usor?

Post a Comment