Ganduri anapoda


Toata lumea se plange ca ploua. Acum cateva luni ne plangeam de seceta. Nici cum nu ne e bine.

Lasati ploaia sa cada, macar ne mai spala din pacate. Sau macar ni le acopera de noroi pana nu le mai vedem.

Unde a disparut versul "vine ploaia bine-mi pare/ in gradina am o floare"? Sau versul nu a disparut, ci pur si simplu oamenii nu mai au gradini, sau timp sa mai intretina o floare.

Oricum, nu mai conteaza ce mai este in gradina, ca de la noapte se anunta temperaturi care vor ingheta apa... Primul inghet? unde e toamna lunga si blanda pe care au anuntat-o meteorologii?

Probabil, tot acolo unde e si iarna normala si plina de zapada, prevestita cu mult optimism.

Am intrat un pic in ganduri de sarbatori chiar saptamana trecuta cand incercam sa concep o felicitare de craciun... si ce ganduri. De-abia astept prima zapada. Sa vad totul alb, sa vad fetele oamenilor inrosite de frig, copiii fericiti de atmosfera luminoasa, iar adultii nervosi pe alunecusul care le ingreuneaza existenta.

Abia astept sa ninga, sa se mai goleasca soselele. Intr-adevar, cand ploua toata lumea merge cu masina, cand ninge... parca e mai prudenta lumea.

Dar iar vor fi aglomerate de sarbatori. Apropo, n-ar trebui sa se inceapa decoratul strazilor cu lumini? Ca numai maine nu-i poimaine, si de 1 decembrie trebuie sa fie deja o atmosfera festiva.

Pacat ca nu pica si ziua nationala cel putin vinerea, sa o simtim ca vine, dar si asa, cu frig, zapada si ceata, cui ii mai arde de sarbatorit.

Anul trecut am sarbatorit-o frumos, ca eram intr-un mediu international, si trebuia sa ne dam in spectacol. Dar anul acesta... vedem noi cum o marcam.

Revenind la decoratiuni. Tot nu m-am gandit cum sa imi fac bradul. Ceva sugestii?

2 comments:

Anonymous said...

Sarbatorile vin.....este deja un fel de brad cu luminite in fata la Lotus si in Selgros se vand deja ornamente de brad si tot ce e nevoie pt craciun.Asta e prea de tot....Abia a inceput luna noiembrie si deja vine Craciunul?Nu vreau sa devina totul comercial.Si...nu-mi place ploaia si urasc toamna si iarna din Romania.Nu-mi place frigul,vreau la mare.Pupici!

Anonymous said...

La mare? Apai eu zic sa mergi trei luni prin Grecia, sa scapi de frigul de aici. Ce zici? te bagi?
Iar chestia cu comercialul... inevitabil globalizarea inghite tot, si o sa ajungem si noi ca italienii sa ne impodobim bradul de prin 5 decembrie (nu ca m-as supara)...

Post a Comment