Aveti un crocodil?


Am o vecina.

Vecina are un caine.

Cainele latra mult.

Cainele latra des.

Atat de des incat ma dispera.

Sunt disperat si nu-l mai suport.

Nu-l mai suport desi imi plac cainii.

Imi plac cainii de cand eram mic.

Cand eram mic, nu ma deranja insa latratul.

E drept insa, ca latratul din discutie aduce a urlete.

Urlete ce imi inspira strigate disperate de durere.

Aceste urlete disperate de durere, ma duc cu gandul la un crocodil.

Iar crocodilul respectiv, ar fi mai mult decat bucuros sa imi rezolve problema.


Asadar... are cineva un crocodil?

L-as imprumuta, cu promisiunea ca ii dau de mancare, in orice zi, de luni pana vineri intre orele 8.15 si 8.45, si duminica intre orele 9 sau 10 si 14.45.

Ati ghicit! Sunt momentele din saptamana cand imi vine sa urc pe pereti. Pereti de care mi-e mila. Mi-e mila pentru ca nu sunt ai vecinei. Vecina care are un caine. Un caine ce latra muult...

4 comments:

Anonymous said...

Fluoxetina clorhidrat este un antidepresiv !!! cu administrare orală; din punct de vedere chimic nu este înrudit cu agenţii antidepresivi!!!! triciclici, tetraciclici sau cu alte antidepresive!!!!. Are formula empirică C17H18F3NOHCl. Are o greutate moleculară 345,79. Fluoxetina clorhidrat este o substanţă solidă cristalină, de culoare alb până la alb-gălbui, cu o solubilitate în apă de 14 mg/ml.
;)

See you later, alligator. After a while, crocodile.

Anonymous said...

vecina n-are masina sau ceva ce se poate strica?oare cum ai putea s-o deranjezi si tu?

Anonymous said...

@ramo
Mai, stiu ce zici tu. Am incercat cu 'Pr0zAc', dar chiar nu merge. Am ajuns la concluzia ca chimicalele astea nu sunt solutia.
Si apropo, ce credeai ca nu mai am prospectul sus numitului medicament?!?
eu am ales calea naturala... :)))amorYn... si am gasit ca fericirea se fabrica in capsule de 900mg/zi.

Anonymous said...

@aca
pai in principiu nu prea are. iar nenea e taximetrist... iar taximaestrii 'e' o breasla cu care nu-mi pun mintea.
totusi, cum nu mai e multa minte intreaga, ar fi deajuns sa ma pun cu ei :)))
dar chiar nu stiu cum i-as putea deranja la cat de putin ne intersectam. iar daca ma pun pe deranjat cand ajung acasa, sigur imi pun tot blocul in cap... :(((

Post a Comment