Si n-am scapat

Cica de ce ti-e frica nu scapi. Oricum, as vrea sa spun ca chiar daca nu am scapat, macar am intarziat cat am putut momentul.

Povestea incepe cu o amanare... de muuult, de vreo cateva luni deja. Eram eu constient de problema, dar nu am luat-o in serios.

Iar azi, s-a-ntamplat oroarea. La-nceput a fost doar impresia, apoi paranoia, iar in final certitudinea.

Un psssssss mare si lat mi-a materializat temerile.

Totusi, total neconvingator si inoportun, dar macar s-a intamplat intr-un mediu controlat, si nu in trafic, sau cu alte efecte secundare nedorite.

Un ajutor de nadejde a venit din partea tatei, care a fost mai mult decat bucuros sa imortalizeze pentru eternitate prima mea experienta cauciucata... un triumf de altfel, care va fi uitat bineinteles datorita modului banal in care s-a petrecut.




2 comments:

Anonymous said...

Eu aflai' di aşest eveniment aşe di nieplacut la orile 23:16 amu sara,când sună telifonu şi fui anunţată cum roata ...cu tot tupeul iei rotund făcu un mari pppffsssst.Faptu ca Adi zişe ca o facu numa pssssss nuş io cari ii treaba pi acolo. Na zau aşe...stresă roata pi băietu ista! N-aţi vazută dară cum vă şi zîsă că dădu băietu în paranoia !!!sî după paranoia dădu ...e..la pompă...deh, dă vrei şi mei acas îi musai! iooi, da Adi...hai şî îţi zîc io şiva ...
what do you do with 365 used condoms?
... melt them down, make a tire and call it a Goodyear ;) - macar sa o tii de rezerva :))

Anonymous said...

apai am rezolvat de dimineata "pana mea"... da' cand l-am vazut pe nenea cum baga o sula, ca nu pot sa o numesc altfel, in cauciuc, am amutit...iar roata a ppfffasait de numa numa.
na, ideea e ca mi-a rezolvat-o in 10 minute, de m-am minunat de rapiditatea momentului, care putea sa treaca mult demult, daca eram mai pe faza.

Post a Comment