Puppy power

Aud 'dolar' o data. Aud 'dolar' de doua ori, de trei, chiar de patru. Si tot asa, pana ma indrept in directia din care se aude ciudatul cuvant.
Nu stiu ce inseamna, dar parca simt ca mi se adreseaza. Imi place totusi cum suna. Ajung la fiinta care tot striga in disperare cuvantul 'magic' si incepe sa ma atinga.

Ciudat sentiment. Mi se pare interesant. Mai vreau, mai vreau. Dau din coada, sa atrag atentia, poate ma mai gadila un pic pe botic. Uuu, ce masaj bun, cum numai mamica imi facea nu cu mult timp in urma. Si o senzatie de cald si de bine.
E noua fiinta, nu am mai vazut-o pe aici. De fapt vocea mi se pare cunoscuta, dar nu am mai vazut-o. Dar ce e chestia aia ce mi-o tot baga in ochi? Face clic... de-a dreptul fascinant... oare ce gust are? Ciudata mai e fiinta asta tot fuge de mine, se opreste, fuge iar spre mine, in jurul meu, ma ia pe suuuuss.... uuu, n-am fost facut sa zbor. Si tocmai am mancat. Data viitoare voi fi mai bine pregatit.
Dar minunatia aia de ma urmareste... simt ca orice pas imi e supravegheat, inregistrat parca. Poate e doar paranoia. Dar uite o scorbura, ce-o fi in ea? Hai sa miros. Bleah, a trecut pisica pe aici. Pana si eu stiu, la o luna jumate ca nu e frumos sa fac asa ceva in mijlocul curtii.
Iar simt pe spate o mangaiere... sa vad ce e... ma invart, ma invart, dar nu reusesc sa o prind. Dar simt ca ma urmareste ceva. Tot in spatele meu e. Cum ma intorc, cum o vad. Si nu pot sa o prind. Ma invart, ma invart, ma invart dar degeaba. Sa-ncerc poate de pe spate, am acces mai bun... nu, nici de data aceasta.
Las' ca cresc eu mare, si o prind eu... promit!!!

4 comments:

Anonymous said...

Cred ca va fi tare rau cand va creste mare!
Ai sa vezi!
Asa ca, pana una alta, bucura-te cat poti de mult de el acum, pana cand e mititel!

Anonymous said...

Nu va fi, ca n-are pe cine semana. Va fi un catel model... Asta imi spun ochi'sorii lui albastri :P
Oricum, ma bucur cat mai pot de el.

Anonymous said...

Bine, noa...
Scuza-ma ca te-am suparat!
Va fi un catel mode!

Anonymous said...

Oai ce m-ai suparat... foc si para in fata mea. De asa suparare sa tot am parte. Dar m-am linistit cand m-am mai uitat peste ochi'sorii aia albastri :)))

Post a Comment