Jungla GSM, scuzati... 3G


Vuieste deja internetul de RDS. Mobil, asa ca nu o sa ma pun sa povestesc despre oferta lor 'super valabila' sau de telefonul 3G care nu ma da pe spate, dar fiind gratis... cu placere!

Ideea e ca miroase a bataita. Sunt foarte curios cam in decurs de doar o luna cum vor fi afectate incasarile celorlalti operatori in Oradea. La noi fiind teren de incercare, restul tarii deocamdata nu va simti diferenta, dar banuiesc ca oricum, se vorbeste suficient pe aici, iar Rds (de acum inainte-albastrii) va atrage o buna parte din trafic.

Ma iau doar pe mine exemplu. Am abonament la portocalii de ani buni de zile, dar ca sa sun in retea, mai degraba as lua mobilul de la albastri care ma tarifeaza la mai putin de jumatate.

Pe rosii nu i-as alege pentru, nu ca sa le fac antireclama, dar chiar nu prea am cu cine vorbi, si nici nu le cunosc oferta, iar cu verzii, oricat de mult imi faceau cu ochiul cele 300 de minute... o las balta... ca oferta albastrilor e de nerefuzat.

Nu sunt fan erdeesh in general, nefiind multumit de viteza de reactie a departamentului de client service si a echipelor de pe teren, dar pot sa zic ca au facut o miscare cat se poate de inspirata.

Au mizat pe atractia spre gratuitati a romanilor, si cred ca nu au gresit. Daca vadeti in general, in publicitatea gsm se mizeaza pe minute gratis/cadou, iar daca mai pui si un mobil in custodie... nu vad bine concurenta.

Nu pot decat sa ma intreb de ce or fi existand oameni care au refuzat telefoanele, cand sunt altii care de-abia asteapta sa puna mana macar pe unul, cu ganduri la pile si alte cunostinte... ca deh, asta e boala noastra, mai prin estul Europei.

Pana una alta, imi voi da toata silinta sa consum sutele de minute care imi ingreuneaza abonamentul "albastru". Sa ne auzim cu bine!

1 comments:

Anonymous said...

Vorbeai de pile?Asta ar fi o idee buna,pentru ca si eu vreau sa am albastru!!!!!!!

Post a Comment