Nu pricep nimic

Nu stiu cati ati observat pana acum reclama de mai sus, dar de prima data cand am vazut-o mi-a dat impresia ca poate is mai greut de cap. Dar azi dimineata la ceva emisiune pe TVR am vazut si alti muritori de rand care erau nedumeriti de mesajul clipului publicitar.

Da, recunosc ca e o parere cat se poate de subiectiva, ca doar de aceea este o parere. Dar pur si simplu nu am inteles despre ce e vorba. Probabil nici nu e normal sa ma gandesc atat de mult la o reclama, dar asta-s eu.

Ce am priceput in cele din urma... la a10-a vizionare. Ca respectivul cavaler sculpteaza neincetat o viata intreaga fara nici un rost, iar cand Indiana Jones si Lara Croft vin in cautarea comorii, el e inca acolo. Acuma eu trag concluzia ca sculptura e munca omului, ca serviciul nostru, dar daca piatra sau cimentul cu care e inchis era atat de slab, de ce nu a scapat? Ce l-a tinut acolo o viata intreaga? Ce probleme existentiale am...

Dar daca reclamele acestea sunt singura modalitate de atragere a clientilor, nu ar trebui sa fie totusi mai gandite? Nu zic ca celelalte fonduri de pensii au reclame mai interesante. Ca doar nici una nu ma atrage, nu imi spune nimic nou care sa ma determine sa semnez cu ei... si totusi, voi pricepeti ceva?!?!

1 comments:

Anonymous said...

Ok, dupa cum ma gandeam, chiar nu sunt reprezentativ. Mi s-a explicat azi ca sculptorul cavaler este de fapt paznicul comorii, si spre deosebire de cliseele din filme, cel in cauza ramane (stabil, cum subliniaza reclama) peste zeci de ani.
Drept ii ca nu imi era capul neaparat la Indiana Jones si la alte cele, dar chiar din spotul tv nu iti dai seama. Ar trebui sa ascult si spotul radio, care cica ar fi mai coerent... mai pe intelesul tuturor.

Post a Comment