Poate veti crede ca exagerez, insa...

Daca as avea un pic mai multa inteligenta si un ASUS UL30, intr-o dimineata obisnuita la munca, as reusi sa descifrez algoritmul calatoriei in timp, si as ajunge in secolul al XVI-lea.
Aici, pana la pranz, datorita accesoriului meu de vis si mai putin prin farmecul nativ, as castiga afectiunea unei mult prea pure domnite. Pretendentul ei insa m-ar provoca la un duel din care as iesi invingator, fiind protejat de armura de metal cu care ASUS si-a faurit UL-ul.
Pana seara, mi-ar mai ramane suficienta energie pentru a gasi o cale de intoarcere si de a face cunoscuta isprava mea intregului mediu academic, care mi-ar rasplati efortul printr-un binemeritat Nobel.

Daca as avea un pic mai mult talent si un ASUS UL30, intr-o noapte, dupa ce petrecerea de pomina din jurul minunatiei metalice ar lua sfarsit, muzele mi-ar zambi si as fi inundat de o inspiratie cum rar se intampla pe acest pamant. Si dintr-o suflare, in mai putin de 12 ore, mi-as compune o piesa cum n-a mai auzit faptura umana, as inregistra-o si as finisa-o, fara ezitare pe notebook-ul meu de incredere. Si cand tot procesul creativ se va fi terminat, rodul artistic ar culege toate Grammy-urile, VMA-urile si chiar Oscar-ul pentru cea mai buna coloana sonora.

Daca as avea un pic mai multa ambitie si un ASUS UL30, intr-o buna zi mi-as lua instrumentul muncii si as merge in cele mai zbuciumate zone de pe glob. De aici as reusi sa transmit, sa scriu, sa inregistrez neintrerupt timp de jumatate de zi, toate faptele regretabile ale semnilor nostri. Astfel as da viata unei voci care ar produce ecouri in toate colturile lumii cu scopul nemijlocit de a schimba ideologii, perceptii si directii in beneficiul rasei umane. O asemenea expresie ar fi cu siguranta demna de un Pulitzer.

DAR

Sunt asa cum sunt, un amalgam de calitati si defecte, si reusesc sa dau randamentul de 90% pe care l-am atins in mod constant pana acum in viata mea, fara sa am pretentia la un Nobel, Oscar sau Pulitzer.

Probabil ca sustinut de un notebook ASUS UL30 as reusi sa imi depasesc limitele si, pus in fata unei concurente care intruchipeaza perfectiunea, mi-as atinge potentialul.

E atat de mic pasul pana la 100% si uneori e nevoie doar de un mic ajutor. Un mic ajutor care sa ma sustina sa imi termin prezentarea fara sa imi fac griji ca se termina bateria. Un sprijin care imi da posibilitatea ca dupa mai multe rapoarte sa vad si filmul pana la capat fara batai de cap. Un suport de incredere care sa dea viata unei petreceri de neuitat.

Pana la urma, asta as face intr-o zi cu un laptop dotat cu autonomie de 12 ore... fara ezitare, as incerca sa-mi depasesc limitele!

PS: articol scris pentru prima tema a Superblog 2009.

5 comments:

Anca said...

Daca as avea un laptop...ce mult imi doresc un laptop ca sa scap de cablurile care-mi invadeaza camera,sa scap de biroul care imi ocupa jumatate din camera, sa scap de expresia ca "consum prea mult curent"...Pai daca bateria ma tine 12 ore, il pot incarca oriunde ;))
Daca as avea un astfel de laptop,nu mi-as mai face griji ca ma voi plictisi in calatoriile mele cu trenul sau la munte,acolo unde n-am semnal....
Deci,de ziua mea....se apropie...puteti trece peste cadiurile de craciun si sa-mi luati un ASUS UL30, as fi foarte fericita.

FELICIA said...

La multi ani, iti doresc sa fii norocoasa si sa primesti un ASUS!

Tony said...

de acord cu @felicia, la multi ani! succes in continuare!

Dorin said...

felicitari pentru articol

Adrian said...

@Anca: Mi-am notat, dar nu-ti fa prea mari sperante... e criza, mon cher! stai sa vedem cum mai evolueaza conjunctura!

@Dorin:
mersi! si iti doresc ai inspiratie pana la finalul concursului!

Post a Comment