Ad concept: Edimax IC - 1510WG

Proba a 35-a din SuperBlog 2009 ne solicita crearea unui ad pentru promovarea camerei de supraveghere Edimax IC-1510WG.

Dupa ce mi-am revenit un pic din amorteala data de trecerea timpului si mi-am reamintit comenzile rapide din Corel si Photoshop, a fost o proba chiar interesanta. Asadar, iata rezultatul:

Client: Edimax

Produs: Camera IP Wireless IC-1510WG

Public tinta: populatie activa, cu decizie de cumparare, 18-55 ani

Mediu: presa scrisa, pe arii de interes ale categoriilor demografice, dar conceptul se poate aplica usor pe online.

Ideea: Un camin supravegheat confera siguranta si liniste posesorului, pentru ca ziua sa decurga lin si cu cat mai putine griji.

Realizarea:

4 comments:

Unknown said...

Faine ideile, dar cu fotografiile ce ne facem? Daca se supara autorii? :)

Adrian said...

fotografiile sunt luate de pe sxc.hu - cartile si pestii iar pisica e a vecinului pozata pe gard.

din a doua fotografie personajul e intr-adevar luat de pe google iar ce e in spate e de pe sxc, sau si daca nu e, e departe de original.

in a treia, camera e de pe sxc, la fel si copilul, care era baiat la origine dar editat pentru ca era happy su nu se potrivea. menajera e de pe google si era foarte zambareata de felul ei.

te rog nu confunda munca cu plagiatul. si in fond era vorba sa imi comunic ideea, conceptul si atata timp cat nu e folosit in scop comercial rezultatul de mai sus, nu stiu care autor se poate supara.

Unknown said...

M-ai inteles gresit, Adrian, nu te-am acuzat de plagiat. Se vede ca nu esti strain de de programe de editare. Si am fost chiar placut impresionata sa vad posterele tale.
Eu ma refeream la fotografiile pe care le-ai folosit, sa nu ai probleme cu site-urile respective, dar daca tu zici ca totul e okaz, si ca o parte din fotografii chiar iti apartin, tot respectul.
Imi pare rau daca din ce am zis s-a inteles altceva.

Adrian said...

da, am zis ca sunt si poze de pe google gen tipul in drag si corpul menajerei, ca chiar nu am avut timp sa organizez o sedinta foto, iar de desen nu ma apuc.

dar atata timp cat nu sunt folosite in scop comercial (si banuiesc ca edimax nu le va publica sub forma aceasta in cine stie ce reviste pentru a promova produsul) totul e ok.

daca totusi vrea sa le publice, cu atat mai bine, caut din nou pozele si cer drept de publicare autorului.

dar, pana la urma era vorba de concept si nu de obtinerea unui produs finit gata de print.

Post a Comment