Fiecare cu ce-l doare...

Nu pretind ca as fi un guru al tehnologiei, dar sa ma ierte Dumnezeu daca inteleg consumatorii din ziua de azi...

La un moment dat cautam pe internet opinii, statistici, preturi pentru diverse modele de aparate foto digitale, cand pe un anume magazin online (american, de mentionat) optiunile de filtrare a rezultatelor erau: dupa megapixeli, zoom, pret si... culoarea aparatului...
Ce om in deplinatatea facultatilor mintale are drept criteriu principal de selectie a unui aparat, culoarea acestuia?!?

Azi, discutie pe seama brand-urilor de telefoane mobile: ..."eu tot Nokia mi-as lua, ca uite... telefonul asta a ajuns si prin apa si am dat cu el pe jos de nenumarate ori si tot merge..."
Aici nu ma hazardez in comentarii de genul 'lipsesc niste instructiuni din manualul telefonului: 1. a se scoate din slip la intrarea in mare 2. a nu se folosi la batut cuie" ca nu are niciun sens. E de ajuns sa spun ca fiecare stie de ce e in stare si la ce caracteristici sa se uite cand isi alege un telefon.

Nu judec directiile de mai sus, pentru ca in general reusim fiecare dintre noi sa gasim in mintea noastra o justificare a comportamentului ce pare absurd pentru cei din jur.
Mie mi se pare ciudat sa iti asortezi aparatul cu garderoba, dar pe de alta parte s-au dus vremurile cand Ford isi oferea produsul in orice culoare cerea clientul, atata vreme cat acesta era culoarea neagra.
Iar gusturile mele in materie de telefonie mobila chiar sunt departe de a fi un standard... asa ca, fiecare cu ce-l doare...

1 comments:

Anca said...

Probabil ca si eu aleg si voi alege in continuare telefonul Nokia pentru motivele mai sus insirate de tine....Si daca il prefer pentru ca atinge apa si nu se strica,nu este pentru ca intru cu el in apa, si daca il scap pe jos,nu inseaman ca bat cuie cu el....
Sunt fidela Nokia pentru ca e un telefon bun,iar atunci cand aleg un telefon,tin cont si de aceste pareri simpliste....

Post a Comment