Acvariu

Lasand la o parte muzee de renume de genul Luvru, Musei Vaticani, Metropolitan Museum of Art sau chiar Madame Tussaud's, rareori gasesti ceva cu adevarat captivant intr-un astfel de loc si, poti chiar sa pleci dezamagit ca Night at the Museum e doar un film.

Am patit-o la Guggenheim unde, fiind un pic nepasator in ceea ce priveste istoria artei, am ramas total nemiscat de lucrari de Picasso, Monet, Manet si toata casta lor.
Mi-au ramas vagi amintiri cu niste lucrari reprezentative pentru Cubism, dar nu m-as hazarda in a le descrie sau chiar numi.

Muzeul Delta Dunarii urmeaza tiparul obisnuit cu exponatele sale prafuite (cioburi, ustensile, pietre, animale impaiate, imagini reprezentative ale zonei si chiar filmulete educative) dar dintr-o data si pe neasteptate prinde viata spre final in zona Acvariului...

2 comments:

Anonymous said...

Hello. am ajuns si eu pe aici. frumoase poze. parca mi le amintesc ... asa vag.

Sugestie: incarca si filmuletul cu pestisorul dansator / nebun

spor la scris. pa pa
Ioana

Adrian said...

Frumoase poze... normal, pai se putea altfel?

As pune eu si filmulet cu pestisorul isteric, dar nu ma aflu in posesia lui.

Am pus aceasta problema in vederea persoanelor abilitate, dar nimic, niet, nada... niciun rezultat...

Rabdare...

Post a Comment