Am fost la cumparaturi

Imi mieuna cainele de foame, si m-am gandit sa merg la hipermarket sa ii iau ceva de-ale gurii / botului, ca sa fiu politically correct.

Si pentru ca il iubesc asa de tare, evident ca aleg tot ce e mai bun pentru animalul meu:


Poate ca nu gustati gluma, dar eram suficient de odihnit si ametit dupa o zi tampita de luni pentru a ma amuza dintr-un lucru cat se poate de trivial si copilaresc.

Ok, ok, vad eu prea multe, am o minte bolnava, sunt prea chitibusar etc. Dar era greu sa mai scape o litera pe acolo? Dar, deh, foamea e mare. Si pana la urma ce mai conteaza din ce e facuta, carnita sa fie :-)))

3 comments:

Asibaris said...

Auzi, observarea absentei a trei litere nu e chitibusara :))!

Adrian said...

Depinde de cum privesti lucrurile. Trei litere azi, o cravata prea scurta ieri, o cratima pusa gresit maine... si deja se prefigureaza un tipar.

Oamenii mai gresesc, poate ar fi cazul sa nu mai vad si eu atatea. Sau sa le observ si sa le tin pentru mine.

Asibaris said...

Ponturile sunt permise. :P

Post a Comment