E al naibii de usor pentru orice cretin sa vada o greseala, dar e uimitor de greu pentru orice om inteligent sa ofere o solutie prompta pentru aceasta.

La fel de de simplu e sa desfiintezi o idee, o poezie, un stil de viata, un vis sau o propunere. Ce altceva sa faci, daca nu sa negi ceva ce nu ai incercat, ceva ce nu intelegi, ceva ce nu te caracterizeaza?

Ne e frica de necunoscut si atunci banuiesc ca apare instinctul de conservare, iar ofensiva e cea mai buna defensiva...

Dar cine vrea, se mai schimba in timp.
Nu scriu ca sa schimb comportamente, ci incerc sa ma conving pe mine sa ma schimb. Constientizarea problemei e primul pas, dar simt ca rezultatul e inca departe.

Cica, lupul isi schimba parul dar naravul ba. Pai atunci omul inca mai are o sansa daca nu e protagonistul zicalei.

ps: Titlul = You can't teach an old dog new tricks!

4 comments:

ajder2003 said...

intelepte vorbe. am dovezi ;) ca omul se poate schimba radical, pe termen lung,dar doar cu multa vointa si motivatie serioasa. sunt curioasa.. ce vrei tu sa schimbi si de ce?

Adrian said...

pai de schimbat probabil ar fi multe, dar pana nu le simt pe propria-mi piele, nu ma deranjeaza. chestia cu desfiintatul am mai simtit-o si am mai facut-o chiar eu altora. de aceea incerc sa ma mai infranez de cate ori am ocazia.
ce am scris era reactia la atitudinea mai multor persoane carora li se pare mai simplu sa ridiculizeze decat sa inteleaga o exprimare sau sa asculte o idee pana la capat.
cat despre schimbarile mele, nu am o motivatie serioasa, pur si simplu vreau eu sa ma simt bine in pielea mea.

Cristian Ungur said...

Na, vezi?!? In loc sa fii fericit, tu vrei sa schimbi nustiuce...

Adrian said...

Pai iti dai seama ca pentru o fericire de durata fac schimbari daca fac, sau cel putin asa imi motivez eu comportamentul... nu de bine ce mi-e in lumea asta.

Post a Comment