zzz zzz zzz

Sunt varza. 
rupt. 
terminat.
Sunt un zombie resuscitat, dar imi revin...
Azi a fost luni, a fost o zi enervant de ploioasa si a coincis cu trezirea la realitate dupa 'o excursie cu clasa' la munte. In teorie, as avea nevoie de vreo 2 zile ca sa pot lega 3 fraze coerente, dar depun un efort supraomenesc de a raspunde intrebarii... 'mai traiesti?'

Pe scurt: ''da!''
Varianta elaborata a raspunsului deja intuit de interlocutor: ''da, mai traiesc!''

In fine, ma gandeam ca ar fi fost interesant sa vad ce imi poate puia capul la ora asta, dar cu tact si ingeniozitate am sters tentativele de logica aberanta.

brb... ma cheama patul... zzz zzz zzz

2 comments:

fallen said...

Excursie la munte? Cu sau fara clasa, trebuie sa fi fost fain. Merita sa fii rupt din cauza asta. Si daca simti si putina invidie, simti corect:)

Anonymous said...

Ha! deci asa!...
Hop si eu cu invidia!

Adica de aceea nu mi-am primit eu "binemeritatele urari de bine" cu ocazia Sf. Teodor!:)
Bine... bine...
anyway, sunt sanse ca si eu sa uit sa dau un semn de viata in 30 martie, cu sau fara voia mea...
asa ca mai bine zic acum, sa fiu sigura ca sunt prima: LA MULTI ANI!:)

Post a Comment