Isterie matematica

Coordonatele: eu, inca racit, adormit, in fata televizorului, cu nimic interesant de vazut sau de facut.

Consecinta: am ajuns sa ma uit la o domnisoara isterica in direct care voia rezultatul adunarii tuturor numerelor din imagine.

La un moment dat, era cat pe ce sa ma gandesc ca m-as putea ridica sa pun mana pe telefon, sa formez infamul numar si sa intru in direct... si totusi am dat dovada de multa stapanire de sine, si am rezistat tentatiei. Ce e si mai interesant, ca am reusit sa raman pana la sfarsit dintr-o curiozitate inexplicabila.

Era de parca primeam raspunsul unei intrebari existentiale, de parca viata mi-ar fi capatat sens in acele momente, ca si cand Dumnezeu din inaltul cerului ar fi grait secretul existentei umane. Dar nu, spre dezamagirea mea, nu a fost asa.

Din cele aproape 300 de persoane care au intrat in direct, niciuna nu a reusit nici macar sa ghiceasca numarul... iar eu dupa 3 tentative pe care le credeam 100% sigure, chiar am capitulat.

Desigur ca exista un siretlic la mijloc, ca raspunsul nu e chiar atat de simplu pe cat pare, dar de dragul argumentului... va dati cu presupusul?

3 comments:

Anca said...

Prima data mi-a dat 306,dar m-ai informat ca nu am citit cu atentie cerinta.A doua oara mi-a dat 322,dar tot nu e bun....
Stii ce?
Cred ca pot dormi noaptea si fara sa stiu raspunsul. :)

Adrian said...

mie mi-a mai dat 342, 372... si totusi nu sunt raspunsurile corecte.
dupa cum ziceam, sunt curios cum au ajuns la rezultatul pe care il sustin ei ca fiind corect.

Anonymous said...

in mod normal ii egal cu 306... dar ca ii egalu ala sub "?" din cata matematica stiu io... nu m-am mai intalnit cu el sa zici ca-i ceva "valoare absoluta" sau "semnu lu bertzi" logic vigula ca e ceva smecherie "idioata" la mijloc... pentru ca "THERE'S NO SUCH THING AS EASY MONEY"

Post a Comment