My mom is sooo cool!

Acum 4 ani (deja a trecut atata vreme?!? OMG, nu mai zic nimic) am plecat peste vara in State.

Ca sa fie departarea mai suportabila, le-am facut alor mei un cont de Gmail, altul de Yahoo, le-am aratat tainele Messengerului si le-am incredintat calculatorul.

Dupa 3 luni, sursa infinita de informatie aflata la dispozitia oricui, oricand, i-a creat mamei dependenta. O boala moderna, din aceeasi categorie cu stress-ul, cu care ne mandrim fara modestie, cu totii.

Prin aceste mijloace moderne, in timp, mama s-a documentat despre cresterea trandafirilor, simptomele diverselor boli si mijloacele de tratament, sau cele mai noi reglementari in materie de contabilitate bugetara.

Nu va mai povestesc faptul ca Crisana, Formula As si Jurnalul bihorean nu mai prezinta niciun interes... in forma lor fizica, ele fiind accesate in mod regulat on-line.

Partea frumoasa, este ca orice situatie evolueaza si s-a trecut la pasul urmator... interactivitatea.
Asa a ajuns Mama sa se lanseze in discutii aprinse on-line pe marginea unor articole mai sensibile de pe bihon. Iar pentru ca viata ne pune si in astfel de ipostaze, chiar si un banal necrolog a ajuns sa fie postat pe net.

In fine, nu retin cu exactitate, dar poate sa fie si un an de cand Mama ma mai si citeste (in taina) cu regularitate. Cand de la serviciu in tocanita matinala de gazete, cand seara in momentele de surfing relaxat.

Eu ma gandesc asa (si sper sa nu gresesc)... pana acum nu m-a afectat cu absolut nimic, de cenzurat nu m-am cenzurat, de dezvaluit n-am dezvaluit nimic ce era de ascuns.

Prin urmare, nu imi ramane decat sa o felicit pentru perseverenta, indemanare si deschidere, urandu-i, macar acum, bun venit in blogosfera, cu promisiunea ca ii voi face si ei un blog cat de curand!
O singura observatie: daca tot ma citesti, mai scapa si tu cate un comentariu, ca stiu cat de mult te mananca degetelele. :-))

In loc de concluzie, va intreb: Cati dintre voi va puteti mandri cu o mama atat de emancipata?

1 comments:

Anca said...

Ce-i al ei,e al ei....;)

Post a Comment