Ora...

Ora Pamantului: am avut intentia sa dau dovada de un pic de constiinta, DAR... mi s-a facut foame... si am aprins mai multe becuri, am folosit cuptorul cu microunde, am dat drumul la radio pentru ca ma plictiseam... si s-a dus spiritul civic la fel de rapid cum venit... rusine sa-mi fie!

Ora de vara: m-a cam luat prin surprindere. S-a schimbat deja de la 00.00 la calculator, si dintr-odata am simtit cum mi s-a furat o ora din viata... sunt cu o ora mai aproape de dimineata / de ziua de luni /de batranete. Deja simt tragedia diminetilor de saptamana viitoare... fara rusine insa, incepand doar de marti :-D

Ora exacta... cred ca am mai adus-o in discutie, dar situatia s-a inrautatit. Momentan, ceasul de la mobilul meu e cu 23 de minute inainte... sper ca asa ajung si eu cu 2 sau 3 minute mai repede decat ora stabilita... nu mi-e rusine, ca macar imi dau silinta, chiar daca am ajuns de rasul curcilor in sfera cronicului.

2 comments:

Anca said...

Cum ai putut sa nu respecti ora pamantului?????Nu putea sa ti se faca foame mai repede????Si becuri,si radio si cuptor cu microunde???
Deci...in stilul asta nu se poate.
Eu ma bucur ca am trecut la ora de vara.Asa de mult am dormit azi.....
Si cu ora exacta....Acuma Adi,fii serior.Oricum stii ca-ti merge ceasul inainte cu 23 de minute.Daca te intreaba cineva cat e ceasul te pui sa-i calculezi ora exacta????
Aberatii,povesti....

Adrian said...

Pai asa a fost treaba. Nu m-am pregatit sufleteste, si uite ce s-a intamplat. Ghinion, o sa vina sfarsitul lumii cu 2 minute mai repede. Si acuma am becul aprins in mod inutil, semn ca nu mi-am invatat lectia, dar poate pe termen lung voi tinde spre o schimbare, numai sa nu fie prea tarziu.

Iar treaba cu ceasul e clar psihologica. Si tine deja de obisnuinta, dar nu are efecte decat la iesirea din casa :-))

Post a Comment