Hiatus

Ok, asta e un mesaj cu ''one hand tied behind my back'', sau aproape... e in fata, dar tot legata e.

Voiam doar sa imi justific absenta sau cel putin aparitiile sporadice din urmatoarele 2-3 saptamani, nu de alta dar sa nu-mi pierd si asa mult prea restransa baza de 'clienti'.

Asadar, o alta lectie invatata zilele acestea, ca sa incep sa imi justific subintelesurile, e ca nu e nevoie de mai mult de o facultate si un master ca sa poti sa cazi gratios de la 2 metri de pe scara, dar probabil mai era nevoie de un ciclu de studii ca sa merg imediat la urgenta.

Dar rezultatul ar fi fost mai mult ca sigur acelasi... 3 saptamani de ghipsulica pentru o nenorocita de fisura pe la incheietura. Noroc ca e la mana stanga, ca dreapta e preferata mea si mi-ar fi fost greu sa fiu privat de ea. Oricum, stie stanga ca urca pe podium in topul preferintelor.

Asta nu inseamna ca mintea nu imi mai merge, ci pur si simplu ca mi-e greu sa fugaresc literele cu o singura mana pe tastatura. Desi la cat timp liber o sa am, imi va pribegi gandul pe unde nici nu va imaginati... inca.

In concluzie... 'brb'.

1 comments:

Anonymous said...

Mi-e si frica sa te intreb ce cautai pe scara, ca la mine, daca nu-i sezon de ajutat vecinii la cules fructe...:) Da' take care oricum, si scrie mai incetisor, da' scrie cate ceva, sa am si eu de cine sa ma mai leg (joke, of course). Get well soon! (Nu, nu iti trimit balonase colorate...)

Post a Comment