In caz ca v-a scapat zilele acestea... micii delincventi germani au de ales: inchisoare sau Romania.
Am ramas un pic masca. Dar mi-a trecut. Au aparut altele intre timp si deja asta e la categoria "usurica".

Asadar sa analizam succint situatia:

Sunt german. De plictiseala ma pun pe furat. Sunt prost deci sunt prins. Dar sunt german si am de ales. Adica, nu e chiar asa de simpla treaba, ma mai intreaba si ce preferinte am.

1. Inchisoare. E bineinteles privare de libertate, aber exista totusi niste standarde europene... apa calda, dus, haine curate, trezit ca oamenii normali in jur de acht Uhr, maxim 2 persoane intr-o rezerva, o dieta echilibrata... v-ati prins de idee.

2. Romania. Unde e asta? E in Europa? Sigur? Adica, e o destinatie in timp sau in spatiu? Ca Herr Einstein zicea ceva ca timpul e relativ, spatiul se dilata, mai scotea un pic limba...
Romania... munca la coada vacii, trezit la 5 sa curat balega, mers apoi la sapa, mancat pe apucate colesterol pe paine, facut baie din ceasca, mers la toaleta in spatele casei... din nou, v-ati prins de idee.

Si atunci m-am luminat. Inchisoarea a ajuns sa fie un lux, asa ca au trebuit sa nascoceasca pedepse mai dure, dar totusi umane, pentru a reduce infractiunile minore... si ce s-au gandit ei... o calatorie in timp si spatiu, departe de civilizatie, ar fi tocmai recomandata pentru o trezire brusca la realitate si ar preveni orice dorinta de recidiva.

Asta pentru ei, ca noi suntem imuni. Asteptam, eventual, o calatorie in viitor.

2 comments:

Anonymous said...

Lasa, ca si noi am vrut sa ne trimitem niste conationali in Sahara :))). Pe de alta parte, las' sa vina, ca la urma urmei sunt germani, ori se pierd aici, ari ii invata pe a nostri chestii germane, mai precise si care functioneaza mai bine, nu?
PS. Astept sa scrii ceva despre chinezi, sa vad si eu un "Ni hao ma?", ceva...:))) Joke, dude, no offence.

Anonymous said...

None taken... dar era cumva o ironie fina la acht, Uhr si Herr? ca parca nu m-am prins :-))

Faza cu Sahara din pacate nu urmarea acelasi scop. Daca totusi noi am fi o destinatie corectionala, Sahara cred ca ar fi capatul drumului.

Iar hotii si pungasii ce-or sa ii invete pe tarani? Cum sa fure cu precizie? Sau i-or fi trimis aici pentru perfectionare... ar fi si varianta asta, la ce imagine buna avem.

In fine, ideea era pur si simplu ciudata. Dar daca ei zic ca da rezultate, cine sunt eu sa ii contrazic?

Post a Comment